Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Will we get the F1 TV Pro app?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2023 06:51 PM)
2927 Weergaven
Members_0ub8zFS
First Poster
Opties

hallo,

I want this app  my tv. Does anybody know if this is posible?

Marco  

34 Antwoorden
FerdieR
Apprentice
Opties
Je kan met een Samsung Galaxy met sowieso android 13 F1tv pro spiegelen met een Samsung app Smart things naar je Samsung TV ( het is mij gelukt) zet wel je tv op draadloos en allebei het zelfde netwerk natuurlijk. Veel plezier
Joris11
Apprentice
Opties

Ja leuke tip maar ik zit met een Sony Xperia 5 met Android 11 dus die extra uitgave spaar ik met f1 tv over 5 jaar uit. Ik wil je danken voor het meedenken maar ik kies bewust om niet altijd met alles up-to-date te zijn.

0 Likes
FerdieR
Apprentice
Opties
Met Chromecast van een paar tientjes kan je ook F1 tv Pro streamen naar je televisie als je een Smart TV hebt
0 Likes
FerdieR
Apprentice
Opties

Luister ik heb ook bijna geen cent te makken en loop bij een bewindvoering en heb het geluk gehad dat ik in het begin een onervaren meisje als contactpersoon Daar had en die heb ik gevraagd om bij Telfort een telefoonabonnement aan te vragen met een nieuwe telefoon erbij en dat was een Galaxy S6 Edge twee jarig contract altijd netjes betaald mocht ik alles op mijn naam zetten en dus ook mijn e-mailadres en heb een Galaxy S7 besteld netjes 2 jaar betaald toen een S9 ook 2 jaar netjes betaald maar toen was Telfort al veranderd in KPN en als ik zo'n dure telefoon bestelde en mijn loon op gaf van €1000 werd het afgewezen en heb een minuut later mijn loon ingevuld met €3000 en het contract plus telefoon werd netjes verlengd toen heb ik nog een s20 besteld met ook een maandloon van €3000 natuurlijk en kreeg het netjes thuis gestuurd alleen dit jaar begint KPN te zeuren dat ik onder bewind sta wat dus betekent dat de dure telefoons historie is.. ik kreeg toevallig mijn individuele inkomsten toeslag binnen van €349 en heb bij de Media Markt een Galaxy a33 opgehaald waar ook gorilla glas in zit en waterdicht is en 128 GB afslag 5G netwerk Android 13 met een prijs van €245 ik heb net een Chromecast opgehaald met zo'n afstandsbediening en heb het aangesloten op mijn Samsung tv en zocht de app F1 tv Pro op en op de tv stond installeren wat ik maar gedaan heb en heb ingelogd met de app die ik al op Android had staan en het draait als een tierelier. Ik was te laat met die Chromecast te kopen want die was een paar dagen geleden en tientje goedkoper namelijk €29 nog wat maar online op https://bit.ly/2c9QLfJ of Amazon staan ze voor €29 ook nog te koop. Dus het probleem is in feite opgelost want niemand moet mij zeggen dat F1 tv Pro niet op een Smart TV te zien is. Want ik heb al twee mogelijkheden uitgelegd .

0 Likes
Joris11
Apprentice
Opties

Het probleem is in principe ook opgelost als er een app beschikbaar komt voor een €2000+ televisie. Ik wil daar niet nog meer aan uitgeven want het kost al genoeg. Ik ga namelijk niet een nieuwe telefoon van nog wat honderden euro's kopen om een chromecast van een paar tientjes aan te kunnen schaffen waarop het perfect werkt. Dat is het paard achter de wagen binden en niet twee mogelijkheden uitleggen, maar juist problemen achteraf verhelpen met nog meer kosten. Niet om het een of ander, maar als je al onder bewindvoering staat dan pas je toch wel op om nog een paar tientjes extra uit te moeten geven wat ook gewoon vanuit de fabrikant geregeld kan worden? Ik wil gewoon bewust mijn geld uitgeven en ViaPlay is al duurder geworden. Hierdoor kan ik het op termijn wel uitsparen als ik een chromecast of Fire Stick koop, maar bij een premium merk verwacht ik ook alle beschikbare apps. Anders had ik een televisie voor de helft van de prijs gekocht om daarnaast een chromecast of Fire Stick te kopen. Bij f1 TV namen ze mij bij de klantenservice wel serieus gelukkig dus ik ben benieuwd of zij nu wel in actie komen. Ik moest alleen wel een marketing praat van jewelste geven dat zij meer abonnees zullen krijgen van Samsung tv-eigenaren als die app beschikbaar komt. Samsung wil in ieder geval geen enkele moeite doen blijkt wel uit dit forum en legt de bal bij de consument als individu, maar als fabrikant sta je sterker ipv 1 persoon.... Jammer...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je feedback. Ik zal dit intern doorzetten om ook onze klantenservice te verbeteren! Hopelijk wordt de app snel door de app ontwikkelaar uitgebracht en het liefst natuurlijk nog voor de 1e race 😇

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Rebi1968
Apprentice
Opties

ik stream via m’n iphone naar de Samsung smart tv. Werkt op zich prima, krijg ook een goed hd beeld te zien, maar kan het beeld niet op volledig scherm zetten. Dus er blijven links en rechts een zwarte valk staan. Is dit op te lossen?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Rebi1968 ,

Heb je wat meer informatie? Er zijn nogal wat iPhones en Samsung Smart TV's 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.
Over welke iPhone gaat het? iOS versie? Wat probeer je te streamen?
Waarmee probeer je te streamen? AirPlay, etc.?

signatureee
Groet, Dick

Rebi1968
Apprentice
Opties

Hallo Dick,

ik wil F1 tv Pro streamen via m’n iphone XR met airplay naar m’n samsung tv met modelnummer QE55Q80AATXXN. De IOS versie is 16.3.1.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Rebi1968 ,

Bedankt voor de info! Heb je hier iets aan?:

https://droidrant.com/how-to-make-airplay-full-screen-on-samsung-tv/

signatureee
Groet, Dick

0 Likes