Beste Samsung,
ik ben al een paar dagen met veel teleurstelling bezig om een nog geen 2 jaar oude 75 inch televisie gerepareerd te krijgen van... Bekijk bericht
Ik overweeg een Sonos Roam SL aan te schaffen en daarmee het geluid van de TV te laten horen.
De Roam heeft Bluetooth. Is het mogelijk om deze... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben sinds kort in het bezit van een frame 2022. Heeft er nog iemand tips over hoe het beeld het beste kan worden ingesteld. mijn... Bekijk bericht
Hoi, ik heb n samsung ue40D6500. Bij het inschakelen tikt ie en er gebeurd niets. Ik heb de stroom eraf gehad en geprobeerd zonder externe... Bekijk bericht
Beste,
Ik wil de nieuwe VRT MAX app installeren op mijn Samsung Smart TV series 6. Helaas kan ik deze niet vinden. Hij zou normaal wel... Bekijk bericht
Beste medewerker,
26 augustus heb ik de lijst voor onze TV The Frame 55 inch (2021/2022) binnen gekregen. De kleur van de lijst (Teakhout) vind... Bekijk bericht
#QE55QN95
wij hebben sinds eind maart 2022 een 55 inch in huis. Het ging goed.
deze gaat de laatste tijd van kwaad naar erger. Een maand... Bekijk bericht
Onze in januari 2019 gekochte Samsung UE32N5000 LED LCD scherm gaf afgelopen weekend uit het niets een doffe knal en is nu niet meer aan te... Bekijk bericht
Beste heer, mevrouw,
Het rode infrarood lampje van de tv knippert wel bij het aanzetten van de tv maar het scherm blijft op zwart. Soms hoor ik... Bekijk bericht
hoi!
😊
onze tv knippert soms! en dan weten wij niet goed wat we moeten doen. het is een niewe frame tv je weet wel die als schilderij... Bekijk bericht
Heb meerdere malen contact gehad met de Samsung klantenservice, hun instructies opgevolgd, maar nog steeds geen verbinding kunnen maken met geen... Bekijk bericht
Sinds 2020 zijn wij thuis in het bezit van een The Frame (49) televisie. We dachten dat het leuk zou zijn om af en toe een nieuwe foto op het... Bekijk bericht
Hallo ik heb al een flink aantal jaren een Samsung smart tv van Samsung, de UE46EH5000. Ik vraag mij in.iddels af hoe smart hij is want ik lijk... Bekijk bericht
Hoi,
Sinds gisteren heb ik een nieuwe internetprovider, maar mijn tv (model:Model code: UE65TU702OWXXN) kan geen verbinding maken met de router.... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung QLED 4K 43Q64A (2021). Ik krijg sommige MKV bestanden (vanaf een usb-stick) niet afgespeeld, ook niet als ik die omzet naar Avi.... Bekijk bericht
Hi, cannot find TV Plus app on my tv, in smart hub search for TV Plus app doesn't produce any results as well, model QE55Q6FNA
Latest... Bekijk bericht
Hallo iedereen,
Sinds afgelopen weekend ben ik de (on)gelukkige eigenaar van een QN85B.
Qua beeldkwaliteit ben ik tevreden, maar qua geluid is... Bekijk bericht
Ben heel benieuwd hoe dit verder is afgelopen. Heb zelf al een aantal jaar een Samsung tv en nooit iets mee aan de hand geweest, maar sinds vandaag... Bekijk bericht