Mijn TV, type QE55QN93AAT geeft de zenders ARD en ZDF niet weer. Bij geen andere zender heb ik dit probleem. Ik heb een kabelabonnement via Ziggo.... Bekijk bericht
Ik heb een Castelijn kast gekocht met ronde paal waarop de Samsung QE65QN85B TV gemonteerd gaat worden. De firma Castelijn monteert hier de TV... Bekijk bericht
Heb een Samsung TV 55" QE55QN700ATXXN gekocht in februari 2022 en deze is defect.
Heb Samsung gebeld en dit is de mail die ik krijg van ce... Bekijk bericht
Goedendag,
vermoedelijk ondersteund de TV de app niet meer maar toch de check.
Ik heb de Samsung UE43MU6120, sinds kort zie ik de app nog... Bekijk bericht
heb een Samsung 65q950ts
probleem is stand-by blijft knipperen en het geluid gaat naar 0 kan geluid dan niet meer harder zetten en bij... Bekijk bericht
Hi, ik heb sinds vorig jaar een Samsung The Frame 65 die is aangesloten op een Somos Amp versterker. Werkte prima, tot ik de kabels losmaakte en... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een 2021 Frame TV. Na installatie werkten alle manieren van AirPlay (vanaf iPhone en iPad):
1) Screen mirror
2) AirPlay via... Bekijk bericht
Mijn tv UE43NU7440SXXN gekocht op 25-7-2018 heeft tot enkele dagen geleden altijd perfect gewerkt met een CI+ module van Ziggo. Sinds 3 dagen... Bekijk bericht
Goedemorgen. Vraag, mijn samsung freestyle is vanaf eerste dag niet helemaal goed. Start vaak per avond spontaan opnieuw op. Erg vervelend allemaal... Bekijk bericht
Wij hebben Samsung EU55KS8000 kijken via de app nlziet maar kunnen sinds vorige week nog maar 5 dagen teryg kijken. Het ligt niet aan wifi of wat... Bekijk bericht
Anoniem
Nee door familie omstandigheden stellen wij het even uit. Maar gaan dat
zeker doen. Bekijk bericht
Deze TV is van 2017, Airplay is dus niet standaard voorzien.
Is er een mogelijkheid om te TV toch te voorzien van AirPlay?
TV is volledig... Bekijk bericht
Hoi. Heb sinds gisteren nieuwe Samsung oled. Model qe55s95bat 4K 2022.
Merk tijdens gamen dat er op vaste plekke 4 kleine rondje cirkels te zien... Bekijk bericht
Mijn neo qled 8k tv start opnieuw op tijdens kijken.
Me geluid valt uit en na een paar sec me tv ook en dan start die opnieuw op.
Dit is me... Bekijk bericht
hallo allemaal,
ik krijg vandaag mijn lijst voor mijn tv binnen. Nu lees ik op dit forum dat er met vorige modellen 2019/2020 problemen waren... Bekijk bericht
Beste,
Gisteren tijdens het TV kijken viel onze TV opeens uit. Het beeld ging op zwart, maar er bleef wel een soort licht op de achtergrond... Bekijk bericht
Hallo ik heb een vraag ik heb een nieuwe Samsung tv met het QE55Q95TCLXXN
Daar zit een one connect box die word zo warm dat me beeld begint... Bekijk bericht