Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verticale strepen UE40C6000 TV

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2019 08:47 PM)
2518 Weergaven
Wimhermans
First Poster
Opties

IMG_20190207_202621.jpg

Alle kabels gecontroleerd , alles uit en aan gezet,  stroom onderbroken, software update , beeld resetten ... niets helpt . Soms verdwijnen de strepen opeens maar later komen ze weer terug . Tv gekocht in 2010.

0 Likes
2 Antwoorden
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties
Hallo goeiemorgen wimhermans,
Spijtig dat dit probleem is voorgevallen met jou Tv toestel , vind de C6000 Model en nog steeds ook één van de beste toestellen. Zie op Foto die je gepost hebt verticale kleuren lijnen in beeld, kan je eens een test voor me doen, druk eens op de achterkant op de aluminium plaat eens beetje met je vingers goed duwen op de plaat daar waar de Hdmi ingangen bevinden, en zie of de lijnen verdwijnen. En als je jou vingers loslaat zullen waarschijnlijk de lijnen terug te zien zijn.

Mvg
Ahmed Servilux
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Wimhermans ,

Allereerst collega @Ahmed_Servilux bedankt voor z’n bijdrage!

Hierbij wil ik toch nog wat vragen stellen. Is de volledige Model Code vande tv UE40C6000RWXXN?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Volgens 1 van je foto’s is de softwareversie out-of-date.

Deze kan altijd later nog geüpdatet worden. Het introductiejaar van de tv is 2010.

Zou je voor mij een beeldtest willen doen bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten? Zie je het hier ook op terug? Bij afwijkingen graag, ter boordeling, foto’s uploaden van de stransfoto en de greyscales.

Dit ziet eruit als een defect aan je LED-LCD scherm waarvoor een reparatie noodzakelijk is..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.