Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV gereset en Discovery+ en Videoland spoorloos.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2023 12:11 PM)
200 Weergaven
Ismail81
Apprentice
Opties
Ik heb mijn televisie gereset en mijn favoriete apps zoals discovery+ en videoland zijn in 1 keer niet meer te vinden in de app store. 

Alles al geprobeerd zoals de soft-reset, smarthub reset en de stroom eraf halen. 

Ook de televisie daarna nog meerdere malen gereset en alles opnieuw ingesteld. De apps zoals netflix en disney doen het wel gewoon. 

Ik wordt er echt moe van..
0 Likes
8 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Ismail81 ,

Je hebt je vraag ook al hier gesteld. Double Posting is niet toegestaan in een forum:

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/videoland-en-discovery-plus-verdwenen/m-p/6823994#M703...

Bovendien erg verwarrend, want niemand weet meer waar ze moeten antwoorden. Graag hier verder posten.
Jouw tv is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv:

https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat deze na de reset zijn verdwenen.
Waar en wanneer is deze tv aangeschaft?

signatureee
Groet, Dick

Ismail81
Apprentice
Opties
Deze televisie heb ik 11 november vorige jaar aangeschaft via El-Vidas. Internet winkel gevestigd in Groningen. Ik heb de artikel gelezen, wat raadt u mij aan?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Ismail81 ,

El-Vidas is TV-Plaza, TV-Online en EL-Living. Staat erom bekend voor het verkopen van deze tv's.
Je zou er remote naar kunnen laten kijken -> Hulp op Afstand 
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst op SMART TV’s klikken en dan naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Ismail81
Apprentice
Opties
Dankjewel voor de snelle antwoord op deze zondagmorgen. Ga ik doen! Fijne dag gewenst!
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Ismail81 ,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick

Ismail81
Apprentice
Opties
Nee nog niet want ik was een aantal dagen niet thuis. Ik kom vanavond weer thuis. Hopelijk kan ik morgen hulp op afstand krijgen.
Oplossing
Ismail81
Apprentice
Opties
Net gebeld binnen 10 minuten is het opgelost. Snel en professioneel 😊😊.
Ik ga de volgende keer wel gewoon een Benelux televisie kopen want dan heb ik dit niet. Wel een dikke pluim voor Samsung service voor de snelheid! En Dick ook bedankt voor t advies!
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Ismail81 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick