Sinds vorige week eigenaar van de S95B QD Oled TV (55"). Sinds ik beeld afspeel van bronnen als Netflix (onscreen app), NPO of Disney+... Bekijk bericht
Ik ben sinds kort in het bezit van de 65" versie van The Frame, mooi ding maar...
Als ik de art mode aanzet valt na 1 minuut de tv uit.
Er... Bekijk bericht
Ik maak voor tijdelijk (4 maanden) gebruik van een Samsung TV, zie de onderstaande kopie gegevens.
Om naar de TV zenders te kunnen kijken gebruik... Bekijk bericht
Beste,
ik zie de laatste tijd donkere horizontale bogen in het scherm, ik weet niet of dit al langer is maar het valt me de laatste tijd erg op... Bekijk bericht
Hallo,
ik heb een Samsung frame 65 inch met de one connection box BN91-21302h. Nou op 1 of andere duistere manier werken al me hdmi kanalen... Bekijk bericht
Ik zie bij Ambient Mode niet alle categorieën.
Kan bij SmartThings ook geen camera rechtsonder selecteren om een foto te maken.
Kan ook niet... Bekijk bericht
Sinds afgelopen maandag deze TV in bezit, en het viel me gelijk al op dat er een beetje (hoe moet ik het zeggen) beeld lekt.
Bij een film met... Bekijk bericht
Hallo,
Vorige week hebben wij een Samsung The Frame Tv gekocht, model QE32LS03TCUXXN.
Installeren van de WiFi lukte prima maar ik wil ook via... Bekijk bericht
Hallo, Ik heb interesse in de Samsung QLED 4K TV 50Q65B. Ik heb nu mijn soundbar van 6cm hoog voor mijn tv liggen. Mijn vraag is nu hoe hoog de... Bekijk bericht
Ik bezit een 50" Neo QLED 4K - 50QN92A (2021) TV. Soms krijg ik bij het aanzetten (starten) van mijn TV een uniform roze beeld. Ik moet dan een... Bekijk bericht
Ik ben in het bezit van een QE55q90tat smart tv. Was verbonden met een soundbar . Geen probleewm. Onlangs ben ik overgegaan op een Dali Sound Hub... Bekijk bericht
Een nieuwe tv komt geen beeld van xbox console werkte overigens op de oude tv wel gewoon normaal maar na de nieuwe tv gaat hij aan maar tv zegt dat... Bekijk bericht
Bijna 3 weken geleden de samsung Oled tv gekocht waarbij je een gratis tv krijgt ( the frame 32 inch)
Binnen 2 weken zou je een reactie krijgen... Bekijk bericht
alsook : dikwijls vermelding"geen internetverbinding" voor menig app ( nochtans is de bekabeling OK). Maar bv. haardvuur en Russische TV... Bekijk bericht
Er wordt beweerd dat de televisies in standby nog geen 1Watt aan stroom verbruiken. De mijne verbruikt ongeveer 13Watt. Zijn er instellingen die ik... Bekijk bericht