Sinds gisteren werkt de streamz en vtmgo app niet meer ,ik kan ze opstarten en krijg de home paginas te zien maar wanneer ik iets wil afspelen... Bekijk bericht
Wij hebben een Samsung 6-series (49) smart tv. De originele remote bevat geen Netflix toets. Daarom heb ik een nieuwe remote gekocht BN59-01315B... Bekijk bericht
Beste,
Kan het verwijderen van een Frame TV van een No Gap mount gewoon met lijst of moet deze verwijderd worden?Verwijderen: TV bovenkant naar... Bekijk bericht
Ik heb een kleine frame (QE32LS03TCUXXN) en wil die hele kunstmodus niet. Kan ik die in settings ook helemaal uitschakelen? Bij gebruik van een... Bekijk bericht
Met een veranderd interieur willen we ook de tv hieraan aanpassen en dat was een van de features die Samsung gebruikte met hun verkoop indertijd.
... Bekijk bericht
Goedenavond,
zojuist heb ik mijn nieuwe Frame tv geinstalleerd (model 2022, 50”). In de Connect Box heb ik mijn oude CI+ module gestoken.... Bekijk bericht
Hallo, tijdens het WK voetbal kijken viel mij voor v het eerst op dat mijn tv best wel last heeft van wat volgens mij vertical banding heet. Het... Bekijk bericht
De smart tv geeft vooral bij spotify horizontaal strepen in beeld bij een achtergrond die zwart is of soms achtergrond die in een kleur is
... Bekijk bericht
Ik heb sinds juni een Samsung QLED 4K Q65A.
Sinds vandaag zie ik ineens een grijze vlek rechts boven in mijn beeld.
Iemand een idee wat ik zou... Bekijk bericht
Heb een UE55RU8000SXXN,
softwareversie T-MSMDEUC-1401.0 , BT - S
Het volgende probleem doet zich voor, op het moment dat ik mijn JBL speaker... Bekijk bericht
Receiver staat aangesloten op een HDMI poort van de TV
Beeld en geluid werken prima , alleen als de input voor de receiver wijzigt : bijv. van... Bekijk bericht
Ik heb met mijn grote televisie een promotie gekregen. Een samsung 32 inch frame. Hartstikke leuk en fijn. Nu wil ik hem ophangen in mijn... Bekijk bericht
Hoi hoi,
Ik wil mijn tv van 2012 gaan ophangen aan de muur. Er staat bij dat het geschikt is voor VESA, maar niet elke maat. Weet iemand dit... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung QE55QN95A en deze wil ik met Bluetooth koppelen met mijn Sennheiser M2 AEBT hoofdtelefoon. Dat lukt echter niet. Ik zet de... Bekijk bericht