een frame tv met soundbar tijdens black friday gekocht. tv en soundbar binnen gekregen. alleen zat de frame lijst niet bij de levering.
Contact... Bekijk bericht
De Samsung s95B heeft meermaalse firmware updates die de helderheid aanpast. alle pictures modes met 200 nits naar beneden. SDR van over 1000 nits... Bekijk bericht
Vorig jaar een 55 inch Samsung the frame gekocht bij een outlet winkel. 1 jaar in de doos laten staan ivm verhuizing/verbouwing, en nu met... Bekijk bericht
Beste Samsung medewerkers,
In september 2019 heb ik de Samsung TV UE50NU7020 gekocht. Ik lees op deze en andere sites tientallen berichtjes over... Bekijk bericht
beste allemaal,ik heb een wat oudere Samsung Smart TV, aan het nummer te zien uit 2013. Er zitten weinig apps op, voor zover ik kan zien, wel... Bekijk bericht
Goedenavond,
ik ben op zoek naar een 15 meter one invisible connection cable voor onze tv. Ik had de one invisible connection cable VG-Socr15... Bekijk bericht
Hallo ,
Sinds een tijd hebben wij last van het feit dat onze Samsung 32T5300 (smart tv) vaak uitvalt en dan weer opnieuw opstart. Wij hebben deze... Bekijk bericht
Hallo allemaal, is er eventueel iemand die wat truckjes kent omtrent de monitor? Als ik de monitor aanzet dat springt altijd de tv app aan. Terwijl... Bekijk bericht
Wil Sonos arc aansluiten op UE55F8500SL via HDMI arc.
helaas wil hij niet connecten. Wat moet ik doen?
Op deze manier heb ik niets aan de arc
... Bekijk bericht
De skyshowtime app op mijn telefoon vindt de Samsung tv (q60 55inch) niet als ik wil casten. Vreemd want Netflix bijvoorbeeld vindt de tv wel... Bekijk bericht
Mijn mooie 55 inch TV heeft de nare eigenschap volkomen random een bluetooth verbinding aan te willen gaan. Daarbij wordt steevast de... Bekijk bericht
Wij hebben vorig jaar een 8Qled aangekocht, toen kregen we het volgende probleem. De tv ging plots uit en opnieuw aan en herhaalde zich continu. We... Bekijk bericht
Beste, mijn tv gaat wel nog aan maar het enige dat ik krijg is logo en dan gaat hij weer uit heb alles al geprobeerd stekker eruit veranderen van... Bekijk bericht