I have a Samsung the frame 32 inch. And have my TV connected to headphones for when I don't want to disturb my family. Since I have the hdmi... Bekijk bericht
Als ik op mijn Samsung afstandsbediening naar een ander kanaal wil schakelen van wordt de app SamsungPlus opgestart.
Iemand een oplossing?
... Bekijk bericht
Ik heb mijn televisie gereset en mijn favoriete apps zoals discovery+ en videoland zijn in 1 keer niet meer te vinden in de app store.
... Bekijk bericht
Hi, de gloednieuwe tv (Qled 4k 55Q77B (2022)) maakt een gek ratelend geluid vanaf de hdmi ingangen, terwijl deze is uitgeschakeld. Is hier iets... Bekijk bericht
Ik heb sinds een maand de Samsun QD OLED 55S95B, prima TV, mooi beeld maar donkere scènes zijn amper te zien. Het is simpelweg soms niet meer te... Bekijk bericht
Op 26 november 2022 mijn cash back aangevraagd, op 13 december een extra foto nagestuurd. Op beide data een mail gehad met registratie nummer.... Bekijk bericht
Hallo,
Op de CD speler zitten tulp tabels (zie foto). kunnen deze (ev via adapter o.i.d.) aangesloten worden op de tv zodat ik een cd af kan... Bekijk bericht
Ik heb vorig jaar mei een nieuwe tv/monitor gekocht voor in mn slaapkamer, (Samsung S32AM704UR - 4K VA Smart USB-C)
Hierbij werd de One Remote... Bekijk bericht
Op 7 december 2022 heb ik een aanmelding gedaan voor de cashback actie en een bevestiging ontvangen met registratienummer:
NLD8518291XCFFV
... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb deze tv een aantal dagen terug aangeschaft.
Youtube blijft continu crashen en het is onmogelijk om een video te... Bekijk bericht
Mijn Samsung LE32C530F1WXXN gaat zodra er na opstarten kleuren in beeld komen flikkeren en valt dan na 20 sec uit. Opstarten met zwart beeld op... Bekijk bericht
I have a QE65Q90 Tv with PS4 and other external devices, over the last 8 months i have had issues with the audio cutting out from these external... Bekijk bericht
We proberen de gratis lijst aan te vragen van The Frame (2022), maar de als we de factuur en foto van het menu van de TV op willen sturen is het... Bekijk bericht