Hoe installeer ik de app F1TV vanuit play store op mijn smart tv? Deze staat in Google play. Wie kan mij helpen. Bekijk bericht
Goedenavond @Vlietje58 , Het is niet mogelijk om deze app op de tv te installeren. Google Play is vo... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Hoe installeer ik de app F1TV vanuit play store op mijn smart tv? Deze staat in Google play. Wie kan mij helpen. Bekijk bericht Goedenavond @Vlietje58 , Het is niet mogelijk om deze app op de tv te installeren. Google Play is vo... Bekijk bericht |
Hallo, ik heb een Samsung QE58Q60TAS van net 2 jaar oud. Ik keek tv en ineens kreeg ik zwart beeld maar wel geluid. Ik heb hem een tijdje van de... Bekijk bericht Hallo @Danclan, Bedankt voor jouw bericht. Zie de onderstaande link voor de contactmogelijkheden. ht... Bekijk bericht |
Hallo, nadat ik tv heb uitgezet, gaat deze automatisch op de kunstmodus. tot zover gaat het goed. Maar na ongeveer 30 sec gaat de tv... Bekijk bericht @Josje55 Dit is geen oplossing, maar een workaroundZie ook maar deze discussie : https://eu.communit... Bekijk bericht |
Ik heb mijn tv met hdmi kabel aangesloten op mijn Yamaha reiver en wil het geluid via de daarop aangesloten boxen weergeven. Probleem: Als ik... Bekijk bericht Ja, dat ga ik doen,je weet maar nooit. Als het iets oplevert dan laat ik het je weten. Dank voor je ... Bekijk bericht |
Hoi. Ik heb een probleem met mijn backlight van de tv. Ik heb hem nu helemaal uit elkaar gehaald. En zie dat 1 strip niks meer doet en... Bekijk bericht Koop voortaan een tv altijd bij een winkel met het https://bit.ly/3JJJWzZ keurmerk Dan moet de verko... Bekijk bericht |
Ik heb met Black Friday een televisie gekocht met cashback, deze aanvraag is al 2 maanden terug ingediend, maar behalve de eerste bevestiging heb... Bekijk bericht |
Heb een 2022 Frame (Benelux model). Had eerst problemen met het niet verschijnen van de Smart Kalibratie functie op de app, maar die popte laatst... Bekijk bericht Goedemiddag @Jeroengroter , Jeroen, Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken? Bekijk bericht |
Hallo, Wij sinds eind 2022 een TV Samsung Neo QLED 50 inch QE50QN90BATXXN aangekocht en hebben hiermee een probleem in combinatie met onze... Bekijk bericht Ook een goede middag voor jou Dick! Ik ben er nog niet toe gekomen om het verder uit te zoeken, druk... Bekijk bericht |
Mijn Televisie de Samsung UE32N5000AW met modelcode: UE32N500AWXXN gekocht in Oktober 2019,werkt niet meer nadat hij een dag uitgestaan had los van... Bekijk bericht |
Goedendag, ik ben inmiddels al ruim 2 maanden aan het wachten op de cash-back na de aankoop van mijn TV. Communicatie via telefoon verloopt zeer... Bekijk bericht @----1 Hi there, goedemiddag. Als ik je gegevens erbij pak zie ik verder geen bijzonderheden en verw... Bekijk bericht |
Help! Een net nieuwe TV die we met grote regelmaat niet aan krijgen! Geen NEO Qled beeld bij het opstarten maar wel geluid... Bekijk bericht Hi @Ronald1948 , goedemiddag. Heb je al een serviceverzoek aangevraagd? Wat is het ordernummer van j... Bekijk bericht |
Goedendag. Mijn televisie: Samsung Q58Q60TAS is plotseling van slag geraakt en blijft maar aan en uit gaan. Alles ontkoppeld, uur gewacht.... Bekijk bericht Hallo @Vic1969, Bedankt voor jouw melding hierover. Het is zuur om te lezen dat jouw televisie een d... Bekijk bericht |
Goedenavond, Ik heb een tv model qe58q60tas die zichzelf steeds herstart. Ik ben al zelf anderhalf uur bezig met het zoeken naar... Bekijk bericht Hoi @Antal90 , Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het zo opgelost kan worden! Fijn weekend! Bekijk bericht |
Hallo, heeft iemand ervaring met het opnemen met eigen medium van een kpn kastje? Ik heb een S95B Bekijk bericht |
Ik heb afgelopen week een QN95B aangeschaft en had al een Soundbar Q70R, zou het mogelijk moeten zijn om met deze combi Q-Symphony te kunnen... Bekijk bericht |
Ik probeer de gegevens in te vullen voor het bestellen van een lijst, maar het lukt niet om de bestanden (foto van sticker en factuur) apart te... Bekijk bericht Hallo, inmiddels is het weer mogelijk om de bestanden op de juiste manier te uploaden. Het is gelukt... Bekijk bericht |
Sinds gisteravond begint de tv ineens met onwillekeurige tussenpozen uit te vallen, hij fade uit en komt dan weer met het smart tv start scherm. ... Bekijk bericht Goedenavond, Ik heb sinds net een uur hetzelfde probleem. Het gaat om het model qe58q60tas uit 2020.... Bekijk bericht |
Hallo, Probleem : Wifi verbinding Samsung A127F/DSN <----> Samsung Smart TV UE48JU6000 Ik probeer vanaf mijn A127 , foto's te tonen... Bekijk bericht Goedemiddag @ceesdkr , Cees, Zou je je e-mailadres willen weghalen? In een openbaar forum kan iedere... Bekijk bericht |
I have a Samsung the frame 32 inch. And have my TV connected to headphones for when I don't want to disturb my family. Since I have the hdmi... Bekijk bericht Hoi @BeoneTraveller , Geen idee 😉. Als je de Members app hebt, zou je feedback kunnen geven.Onderaa... Bekijk bericht |
Als ik op mijn Samsung afstandsbediening naar een ander kanaal wil schakelen van wordt de app SamsungPlus opgestart. Iemand een oplossing? ... Bekijk bericht Hallo Dick, ik heb via Instellingen > Bron > Instellen Universele Afstandsbediening de AB kunnen ins... Bekijk bericht |