Hallo, Zoals via onderstaande video is te zien heb ik sporadisch last van rare krassen die in het scherm komen. Normaliter gebeurt... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Hallo, Zoals via onderstaande video is te zien heb ik sporadisch last van rare krassen die in het scherm komen. Normaliter gebeurt... Bekijk bericht |
Denon Soundbar Home 550 is aangesloten via HDMI op een Samsung The Frame 43 (2022) TV. Wanneer op de TV de functie HDMI eARC is ingeschakeld (Auto)... Bekijk bericht Om gebruik te maken van Spotify Connect dien je dit wel ergs te hebben ingesteld. Omdat dit al is ge... Bekijk bericht |
Ik heb de The Frame QE50LS03BAUXXN en nu wil ik de app van ZDF en ARD installeren maar deze kan de TV niet vinden. Kunt u zeggen hoe ik deze wel... Bekijk bericht Goedemiddag @Members_S7aMERI , Op een Benelux model (XXN) kun je alleen Benelux apps installeren.Je ... Bekijk bericht |
hallo , ik heb een samsung A12 127F telefoon.ik probeer daar contact te krijgen met mijn tv , een samsung UE48JU6000. Helaas lukt me... Bekijk bericht Hoi @ceesdkr , Je kunt een telefoon op meerdere manieren verbinden met de tv:https://www.samsung.com... Bekijk bericht |
Wij zijn in het bezit van een Samsung ue55mu6470sxxn waarop de app van Viaplay staat geïnstalleerd. Met het bekijken van snellere beelden van... Bekijk bericht Hoi @Govert , Govert, Bedankt! 35 Mbit/s is niet echt denderend 😉.Als een 4K clip geen problemen ge... Bekijk bericht |
Hallo, ik heb een the frame 75” 2022 model. 75LS03B ik wordt helemaal gek van het feit dat de beeldhelderheid in kunstmodus blijft veranderen,... Bekijk bericht Of dit met een update op te lossen is ons niet bekend, dit is voor ons ook afwachten. Bekijk bericht |
Hallo weet iemand wat de oplaadtijd van de battery base in voor de freestyle projector? Bekijk bericht Goedemorgen @licht123 , Lastig te zeggen, omdat dit afhangt van welke lader je gaat gebruiken.https:... Bekijk bericht |
Hej Is het mogelijk om de The Freestyle in Google Home te integreren en te bedienen met Google Assistant. Mijn gewone Samsung Tv ... Bekijk bericht Wanneer je de koppeling tussen SmartThings en Google Home hebt gemaakt en de Freestyle niet zichtbaa... Bekijk bericht |
goedenavond, Omdat onze huidige TV bijna ter ziele gaat, ben ik aan het kijken naar een nieuwe TV. Nu zag ik een mooie smart tv van Samsung.... Bekijk bericht Goedenavond @Friso75 , Er is inderdaad geen Ziggo Go app beschikbaar voor Samsung tv's.De Next Mini ... Bekijk bericht |
Hello, I've bought QLED 65Q70A 03/08/21 directly from Samsung. TV was delivered and registered. Today due to movement I unmounted the TV... Bekijk bericht Hi @Sergey Osipov, good morning. Thank you for your response. After such a time we can't do anything... Bekijk bericht |
Bixby werkt ineens niet meer op de (solar) afstandsbediening van mijn Samsung The Frame 2022. deed het eerst prima. Bekijk bericht Hoi Salvana, dank je voor je tip. Het heeft niet geholpen. Ik heb nu een nieuwe afstandsbediening be... Bekijk bericht |
Ik heb afgelopen weekend een Samsung QLED tv gekocht. Het lukt mij echter niet onder de “123” knop het kleurentoetsenblok in te schakelen. Wie kan... Bekijk bericht Hoi @Ella631 , Ella, Dat is inderdaad normaal. Je kunt het sneller wegklikken met de Return toets. Bekijk bericht |
Bij het aanzetten van de Arris en daarna de TV komt het apps beeld naar voren met de HDMI als laatste keuze. In dit popupje komt ook de zender... Bekijk bericht Goedemiddag @DenL , Hier is geen oplossing voor. Wat je wilt is helaas niet mogelijk. Bekijk bericht |
tv blijft zich opstarten tot onderstaande foto en begint weer van voor af aan… Bekijk bericht |
Ik kijk tv via Amino Kamai7x maar krijg nu sinds kort melding “Set-top box is niet aangemeld”. Geen idee wat probleem is. Alles kabels al opnieuw... Bekijk bericht |
Goededag beste leden, Vandaag hebben wij met ons gezin inkopen gedaan bij een winkel in Amsterdam. 4x S22 Ultra, 2x 65 inch Frame... Bekijk bericht |
Hoi, Sinds kort de trotse eigenaar van 2 nieuwe Samsung TVs, de QLED75Q74B en de NeoQLED75QN90B. QE75Q74BATXXN en QE75QN90BATXXN Beide zijn... Bekijk bericht Hey @ChrisVD78 , Chris, Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost! Jij ook een fijne d... Bekijk bericht |
Hallo, Sinds vorige week in het bezit van de neo qled 65qn800b. Wat een prachtige kleuren en enorm scherp beeld. Echter valt ons wel iets... Bekijk bericht |
Ik wacht nu al anderhalve maand op een reactie/goedkeuring van mijn cashback registratie voor de OLED S95B. Zijn er meer mensen die hier op... Bekijk bericht |
Ik ben heel blij met mijn nieuwe tv ‘the frame’. Wat heerlijk dat er een kunstwerk aan de muur hangt als de tv uit staat. Maar….. Het kunstwerk... Bekijk bericht Nee. Helaas. Het ligt aan de TV.Zoals je verder in het topic kan lezen vind Samsung dat de TV gewoon... Bekijk bericht |