Heb een UE55RU8000SXXN, softwareversie T-MSMDEUC-1401.0 , BT - S Het volgende probleem doet zich voor, op het moment dat ik mijn JBL speaker... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Heb een UE55RU8000SXXN, softwareversie T-MSMDEUC-1401.0 , BT - S Het volgende probleem doet zich voor, op het moment dat ik mijn JBL speaker... Bekijk bericht |
Receiver staat aangesloten op een HDMI poort van de TV Beeld en geluid werken prima , alleen als de input voor de receiver wijzigt : bijv. van... Bekijk bericht Helemaal perfect . . .hoef ik geen nieuwe headphone te kopen . . bedankt Dick Bekijk bericht |
Ik heb met mijn grote televisie een promotie gekregen. Een samsung 32 inch frame. Hartstikke leuk en fijn. Nu wil ik hem ophangen in mijn... Bekijk bericht Dan kan ik hem op marktplaats zetten want ik ben niet op zoek naar een fotolijst. Het is een promoti... Bekijk bericht |
Hoi hoi, Ik wil mijn tv van 2012 gaan ophangen aan de muur. Er staat bij dat het geschikt is voor VESA, maar niet elke maat. Weet iemand dit... Bekijk bericht Goedemiddag @Noa2005 , Noa, Dat kun je zelf opmeten: https://www.stralex.nl/vesa-maat-berekenen/#:~:... Bekijk bericht |
Vreemde polici van Samsung! mijn net 2 jaar oude 8K tv blijkt niet te repareren en wordt maandag 2 januari opgehaald. Hierna volgens... Bekijk bericht |
Ik heb een Samsung QE55QN95A en deze wil ik met Bluetooth koppelen met mijn Sennheiser M2 AEBT hoofdtelefoon. Dat lukt echter niet. Ik zet de... Bekijk bericht Dank voor de reactie. We hebben inmiddels een headset voor de PC weten te koppelen (dat ging gelukki... Bekijk bericht |
Hallo, Ik heb onlangs de QE55S95BATXXN aangeschaft. Een van de features die dit model interessant maakte was de Ambient Mode.Echter lijkt deze... Bekijk bericht Hi @Hein6, goedemiddag. Mijn excuses dat ik hier niet op ben terug gekomen bij je! Ik heb van mijn c... Bekijk bericht |
Beste Samsung, Heel simpel : Ik wil graag een Ash-grey (VT-wonen) frame lijst bestellen voor mijn recent gekochte 50 Inch Samsung Frame TV -... Bekijk bericht Goedemiddag @Rob_Jongstra , Deze kleur is helaas niet los te bestellen, want dat gaat alleen i.c.m. ... Bekijk bericht |
Beste leden. enkele dagen terug is de QE55QE65b aangekomen.Ikzelf wou deze rustig alleen installeren maar mijn schoonvader wou graag helpen. ... Bekijk bericht Goedemiddag @DC_Kevin , Een beeldscherm is een gevoelig onderdeel. De tijd zal het leren of er geen ... Bekijk bericht |
Hoi, Is er ook iemand bekend met het versneld Forwarden met de afstandsbediening? Met de huidige Forward methode kun je slechts steeds 20... Bekijk bericht |
Als ik internet op de Q55 tv wil gebruiken kan ik ook de samsung pass gebruiken ter verificatie van websites echter als ik in het instellingen menu... Bekijk bericht Nee heb alleen app contact gehad (en dat duurde ook redelijk lang voor het eerste contact de "Hulp" ... Bekijk bericht |
Ik heb een QLED 55QN 95B tv met one connect box.Na tijdje uit te staan, gaat tv niet aan. Rode lampje tv randt wel en knippert even maar krijgt... Bekijk bericht Hi @Jojosephine, goedemorgen. Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, ... Bekijk bericht |
Wie weet wat te doen? Bekijk bericht |
Ik heb een Sonos Beam (soundbar) via HDMI ARC aangesloten op mijn Samsung Neo Qled tv (QN95B). Ik bedien het volume met de universele... Bekijk bericht |
Hallo, weet iemand wat er een de hand kan zijn. Mijn tv qe55q9fnalxxn tv blijft in eens op zwart beeld staan ik kan ook geen menu meer naar... Bekijk bericht |
Ik heb gisteren deze tv gekocht maar de bijgeleverde schroeven voor de voeten passen niet… zucht wat nu? Samsung UE43TU7025 - 43 inch - 4K LED -... Bekijk bericht Goedemiddag @Angelas268 , Wat is de volledige Model Code van de tv?Deze staat in het zwart omlijnde ... Bekijk bericht |
sinds gisteren blijft het toetsenbord onderin beeldscherm en neemt kwart van het beeld weg. Het toetsenbord reageert ook niet op de... Bekijk bericht Welkom op de Community @berendveenstra! Is het nog gelukt met jouw tv? Groeten, Joey Bekijk bericht |
Model 55LS03A Sinds een dikke week reageert de AB soms niet bij het aanzetten van de TV. Dit los ik op door hem even met met USB-c aan te sluiten... Bekijk bericht Hoi @Peter-Erik , Als er nog garantie op de tv zit, zou je dit via de leverancier kunnen regelen. Su... Bekijk bericht |
Samsung tv QE65QN85A afstandsbediening bn59-01357d werkt niet solar remote Eerst ging de tv van zelf aan nadat ik t uit had gezet en daarna, IR... Bekijk bericht |
Ik kan in geen enkel menu de bleutoot stand van mijn smart tv vinden Hoe kan ik de bleutoot inschakelen ? Of kan het ook... Bekijk bericht Hoi @Brutuske67 , Bert, Zou je het serienummer willen weghalen? Hier kan misbruik van gemaakt worden... Bekijk bericht |
Onderwerp | Auteur |
---|---|