Vorige week voor de slaapkamer een QE43Q60B aangeschaft en de tv is verbonden middels HDMI (eARC) met de KPN tv-ontvanger . Indien de tv... Bekijk bericht
TV kleuren misvormen, beeld blijft regelmatig hangen of beeld blauw en geluid loopt door.
alles gereset, laatste software en remote meegekeken... Bekijk bericht
Ik heb een samsung the frame 43 ince 2021. gekocht 30 mei 2022. De afstandsbediening doet sinds 2 dagen niks meer , alleen het rare is dat het rode... Bekijk bericht
Wij hebben een Samsung TV type 48 JU7000LXXN. Heeft deze tv een dvb-c tuner ? Zo ja, wat moet ik dan verder doen om het compact signaal te... Bekijk bericht
Ik heb gisteren een frame tv 65 inch gekocht. In de art mode gaat deze na 1 minuut op stand by.
wat il al heb gedaan: instellingen aangepast... Bekijk bericht
Hoi,Volgens de handleiding en requirements van onze tv (Samsung UE82MU7000) moet het mogelijk zijn om een bekabelde internet verbinding mogelijk te... Bekijk bericht
Beste allemaal,
Uit het niets heb ik nu horizontale strepen op mijn Samsung TV:
Samsung QE55Q80RALXXN
ik heb alles geprobeerd wat moet ik nu... Bekijk bericht
Geachte mevrouw, heer,
Hopelijk gaat het goed met u.
Na twee keer een levering van een Samsung Frame TV met vlekken in het scherm te hebben... Bekijk bericht
Ik ben recent verhuis en heb een Smart TV UN65RU7100FXZA. Ne heeft deze nog Usa apps, wat prima is maar niet echt praktisch.
Ik wil dus... Bekijk bericht
Beste samsung,
Sinds een korte periode heb ik ook last van deze flikkeringen in het beeld ... de bovenzijde komt naar beneden en aan de... Bekijk bericht
Sinds juni 2016 een UE55KS8000.
De eerste jaren keek ik naar TV beelden via Kabel TV en dat werkte perfect en m.n. de snelheid bij o.á. het... Bekijk bericht
Sinds vandaag geeft mijn Samsung QE65Q64RALXXN onderaan een streep, knippert het deel onder de streep en het beeld onder de streep is soms dubbel... Bekijk bericht
Goedemorgen, op mijn smart tv krijg ik alleen Netflix geopend en verder niks geen Videoland, hbo, enz. Krijg te zien server wordt gerapporteerd.... Bekijk bericht
Sinds 1 week een nieuw scherm bij reparatie. Nu licht het beeld op als ik de tv uitzet. Soms 10 seconden soms 5 minuten lang en gaat weer op zwart.... Bekijk bericht
Mijn Samsung QE55QN85AATXXN is aangesloten op een Onkyo TX-NR696. Sinds gisteren krijg ik enkel nog geluid uit de TV speakers ipv de Onkyo... Bekijk bericht