Mijn mooie 55 inch TV heeft de nare eigenschap volkomen random een bluetooth verbinding aan te willen gaan. Daarbij wordt steevast de... Bekijk bericht
Wij hebben vorig jaar een 8Qled aangekocht, toen kregen we het volgende probleem. De tv ging plots uit en opnieuw aan en herhaalde zich continu. We... Bekijk bericht
Beste, mijn tv gaat wel nog aan maar het enige dat ik krijg is logo en dan gaat hij weer uit heb alles al geprobeerd stekker eruit veranderen van... Bekijk bericht
Vandaag mijn Special edition lijst mogen ontvangen!
erg blij mee en heel mooi.
Ik ben erg voorzichtig geweest met het ophangen en heb de... Bekijk bericht
Wij hebben sinds zondag een nieuwe televisie en hebben het volgende probleem:
Als de TV een paar minuten uit is geweest (na 2 minuten hoor je een... Bekijk bericht
Hi all,
sinds deze week in het bezit van een Frame 50" (50LS03B). In principe werkt alles goed maar loop ook tegen enkele problemen aan:
-... Bekijk bericht
Hi,
ik heb de Samsung Freestyle en daar wil ik films op kijken vanaf een macbook (M1 pro) uit 2021. Het lukt me om met airplay mijn scherm te... Bekijk bericht
Ik heb sinds vandaag een Sonos ARC welke ik volgens de instructies aan wil sluiten op de HDMI arc aansluiting van mijn Samsung UE55MU7000. De app... Bekijk bericht
Goedenavond,Sinds vanmiddag merkte ik op dat mijn PS5 op zwart bleef na het inschakelen, wanneer ik via de veilige modus (van de PS5) de... Bekijk bericht
Hallo,
sinds recent wisselt de helderheid van mijn tv constant. Dit bij alle apps en randapparatuur. Ik heb al alle automatische functies... Bekijk bericht
Hoi,
sinds deze week mooie samsung Frame 55 inch 2022 werkend aangesloten gekregen. Ook de KPN Setup box werkende gekregen waarmee we met de... Bekijk bericht
Ik heb in augustus The Frame 55 inch 2022 gekocht. En daar zou ik gratis een frame bij kunnen bestellen. Nu zaten we in een flinke verhuizing en... Bekijk bericht
Sinds gisteren valt onze Samsung UE55RU8000 (gekocht eind september 2020) opeens uit en gaat daarna weer aan. Om het vervolgens weer te... Bekijk bericht