Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Thermisch uitschakelen van one Connect Box

(Onderwerp aangemaakt op: 04-07-2023 12:21 PM)
623 Weergaven
Opties

We hebben een Samsung TV met een One Connect Box, is het normaal dat, bij regelmatig warm weer, de TV thermisch uitgeschakeld wordt. De Box staat geheel vrij in een open kast. De Box wordt erg warm aan de bovenkant.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Opties

Ik heb de box aan de onderkant op steuntjes gezet, ongeveer 1 cm, daardoor is er een grotere ruimte onder de box.

mogelijk ga ik ook een ventilator via usb aanschaffen voor in de kast. Nu heb ik het nog steeds gedaan met een bureau ventilator die naar de box blies. Dat hielp ook.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Paul_van_Doornmalen ,

Het klopt dat de One Connect Box erg warm kan worden.
Een open kast is een goede plek als hij maar z'n warmte kwijt kan.

signatureee
Groet, Dick

DokterData
First Poster
Opties

Hallo @Paul_van_Doornmalen !

Goed dat je de eerste stap hebt genomen en je vraag op een forum hebt gesteld. Ik heb zelf ook een Samsung TV met een One Connect Box. Mijne staat ook in een open plek maar met warm weer komt het wel eens voor dat hij als nog heet is en soms uitvalt. Ik zet er gewoon een mooie ventilator op een kleintje die helpt met  luchtafvoer. Dit is de ideale oplossing voor een kleine gebruiker zoals wij.

0 Likes
Oplossing
Opties

Ik heb de box aan de onderkant op steuntjes gezet, ongeveer 1 cm, daardoor is er een grotere ruimte onder de box.

mogelijk ga ik ook een ventilator via usb aanschaffen voor in de kast. Nu heb ik het nog steeds gedaan met een bureau ventilator die naar de box blies. Dat hielp ook.