op 27-10-2024 07:40 PM
Goedenavond,
Wij hebben van de week onze nieuwe tv aangesloten, de Samsung 55Q73D. Nu staat de Videoland app niet standaard op de tv. Nu hebben we geprobeerd de app te downloaden maar als wij zoeken op Videoland kent de app store deze app niet. We krijgen dus met geen mogelijkheid de Videoland app gedownload op onze tv. Hoe lossen we dit op? We hebben van de week bijvoorbeeld al wel de Odido app gedownload en dat ging zonder problemen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-11-2024 11:47 AM
Nou, ik heb goed nieuws! Videoland is te downloaden nu
op 23-01-2025 11:45 AM
Hoi @ZBS ,
Thanks! Het gebeurt vaker op de 2024 modellen dat apps niet beschikbaar zijn.
Waarschijnlijk moet Videoland nog aanpassingen aan de app doen voor het nieuwe platform.
Ik zou voor de zekerheid eerst contact zoeken met Videoland:
https://hulp.videoland.com/article/hoe-kan-ik-contact-opnemen
Anders kun je er ook remote naar laten kijken:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
op 27-10-2024 07:45 PM
Hoi @Charon28 ,
Dit gebeurt vaker met een 2024 toestel. De makers van de app moeten waarschijnlijk nog aanpassingen doen voor het nieuwe platform.
Hiervoor moet je contact opnemen met Videoland. Samsung maakt deze app niet.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne avond!
op 20-11-2024 01:18 PM
Goedemiddag Charon,
Mag ik vragen of uw probleem al is opgelost en hoe dit is opgelost? Wij lopen namelijk tegen hetzelfde probleem aan.
Hoor het graag van je.
op 20-11-2024 01:26 PM
Goedemiddag @Maikel34 ,
Dit topic staat al op Opgelost ✅ . De kans dat Charon nog antwoord, is klein.
Als je hetzelfde probleem hebt, moet je dit voorleggen aan Videoland.
20-11-2024 03:00 PM - bewerkt 20-11-2024 03:02 PM
Hi Maikel,
Ik heb uiteindelijk een reactie van Videoland gehad dat het bekend is en dat ze ermee bezig zijn. Ze geven aan dat ze me op de hoogte houden maar tot op heden nog niets gehoord. Toevallig van het weekend nog geprobeerd de app te downloaden maar is nog steeds niet mogelijk. Wij kijken nu Videoland dmv smart view (scherm spiegelen). Niet ideaal maar voor nu beter iets dan niets. Als ik weer wat van Videoland hoor zal ik het hier plaatsen.
Groetjes Charon
op 20-11-2024 03:01 PM
Hi Dick,
Geen idee waarom het topic op opgelost staat want het probleem is er nog steeds..
Groetjes Charon
op 20-11-2024 03:06 PM
Hoi @Charon28 , Charon,
Dat gaat eigenlijk alleen over het contact zoeken met Videoland. Dat is voor nu.
Als er vanuit Videoland een oplossing komt, wordt dat als oplossing gemarkeerd.
op 20-11-2024 04:15 PM
Ok, ongeveer hetzelfde antwoord als ik heb gekregen vanmiddag. Maar ze gaven mij nog de tip om een tweetal updates te doen. Update van de tv al gedaan, maar vanavond de smart hub nog proberen.
bericht van Videoland:
‘Hallo. Wij zijn er mee bekend dat sommige apps niet te vinden zijn op de Samsung smart tv. Samen met samsung zijn wij hier mee bezig.
Ik had wel begrepen van Samsung dat de apps langzamerhand weer beschikbaar worden gesteld. Ik wil je dan voor nu aanraden om de firmware bij te werken vanuit de instellingen van het toestel.
Belangrijk is dat je ook de smart hub gaat bijwerken van de instellingen.
Eenmaal gedaan zou je dan opnieuw kunnen controleren of de app beschikbaar is vanuit de app store.
Laat je weten of dit lukt?’
Zullen dus voorlopig moeten afwachten.
op 20-11-2024 06:52 PM
Bedankt voor je bericht! Dan gaan wij dat van de week ook proberen, kijken of dat misschien werkt.
op 22-11-2024 01:26 PM
Hi Maikel,
Zojuist een mailtje van Videoland gehad dat ze een foto nodig hebben van de productgegevens van onze televisie. Ik heb deze zojuist gemaild naar ze en zij gaan er weer mee verder. To be continued dus.