Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Oude lijst op The Frame tv model 2024

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2024 05:32 PM)
1462 Weergaven
jaap83
Journeyman
Opties

image

Wij hebben een Samsung The Frame 2024 55 inch gekocht. Nu wil ik een lijst bestellen in walnoothoutlook, maar bij het kiezen van de lijst via de Samsung website staat er bij de lijst 2023/2022/2021, maar past deze lijst dan niet op het model 2024?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
jaap83
Journeyman
Opties
14 Antwoorden
jaap83
Journeyman
Opties
Aha, er staat bij jouw link dat deze niet meer beschikbaar is. Maar dan blijft natuurlijk de vraag of die oude ook past
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @jaap83 ,

De lijst voor de eerdere modellen is helaas niet compatibel met het 2024 model.

signatureee
Groet, Dick

jaap83
Journeyman
Opties
Oké, dank je. Als ik het goed begrijp is er maar één kleur op het moment. Jouw eerdere link zie ik nu ook niet meer in deze chat overigens
0 Likes
jaap83
Journeyman
Opties
Op de site van samsung staat dat ze compatible zijn met alle modellen 1729958138281_1729958138269_0.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @jaap83 ,

Je mag het proberen, maar ik heb een keer een zelfde soort vraag gehad waarbij bleek dat de lijst smaller was.
Je kunt eventueel navraag doen bij de klantenservice: 088-9090100.

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

jaap83
Journeyman
Opties
Dank je, ik ga ze bellen. Via de app reageren ze niet
jaap83
Journeyman
Opties
Inmiddels heel lang met samsung gebeld en de conclusie van de klantenservice is dat de lijsten die op basis van mijn serienummer voorgesteld worden compatibel moeten zijn. Dus ook de lijsten waar 2023/2022/2021 achter staat. En anders mag ik de lijst terugsturen. Ik vertrouw het niet helemaal, maar ga toch maar bestellen in mijn favoriete kleur
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @jaap83 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Hopelijk gaat het passen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

jaap83
Journeyman
Opties
Inmiddels heeft Samsung ook via de app gereageerd en is de boodschap dat het niet past. Ik heb sterk de indruk dat medewerkers geen enkel idee hebben.
Als het inderdaad niet past dan betekent dat, dat er op het moment maar één kleur beschikbaar is
0 Likes