Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv blijft op Rakuten app hangen

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2024 02:18 PM)
267 Weergaven
RS0
Journeyman
Opties

Sinds een paar weken gaat de samsung afstandsbediening enkel naar de Rakuten app. Daarna is er niks meer te doen. Geen enkele knop werkt. Je kunt via Source niet terug naar de tv, niet naar de fabrieksinstellingen etc. etc. Ik heb door bij andere forums te kijken al wel de batterijen er (voor hele lange tijd) uit gehad, de tv uitgezet, router uit etc. maar niks helpt. Ik word er helemaal gek van, want de tv is nu enkel voor ziggo te gebruiken, terwijl we ook veel gebruik maakte van de andere smart-tv apps (kijk, spotify etc.). 

Heeft iemand de oplossing?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @RS0 ,

Misschien zit er en aan de binnenkant iets vast. Je zult toch iets moeten ondernemen, want je kunt nu niks.
Zo'n AB kost bijna niks en je kunt altijd terugsturen. Klik op Afstandsbediening:

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/ue50ru7100wxxn.htm?popular=yes

Houd je ons op de hoogte?

Fijn weekend alvast!

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
RS0
Journeyman
Opties

Yes, de nieuwe afstandsbediening is gisteravond binnengekomen en deze lijkt naar behoren te werken.  

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
RS0
Journeyman
Opties

Wellicht nog een goede aanvulling: de Rakuten app gaat uit zichzelf aan, en is daarna ook niet te gebruiken. De afstandsbediening is gewoon helemaal 'frozen'. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @RS0 ,

Lastig op te lossen zonder de gegevens van de tv 🤷‍♂️. Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Graag incl. de letters XXN.

signatureee
Groet, Dick

RS0
Journeyman
Opties

Hi Dick,

Dank voor je snelle antwoord! De modelcode van de tv is:  UE50RU7100WXXN
Versie NO: 01 / URU7100. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @RS0 ,

Thanks! Op de afstandsbediening zit ook een knop met Rakuten erop.
Weet je zeker dat deze niet ingedrukt vastzit? Anders moet er een andere komen.

signatureee
Groet, Dick

RS0
Journeyman
Opties

Yes, 100% zeker. Als ik dus goed begrijp is dit probleem niet met de huidige afstandsbediening op te lossen? En zo ja, hoe weet ik zeker dat dit met een nieuwe afstandsbediening niet weer gaat gebeuren?

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @RS0 ,

Misschien zit er en aan de binnenkant iets vast. Je zult toch iets moeten ondernemen, want je kunt nu niks.
Zo'n AB kost bijna niks en je kunt altijd terugsturen. Klik op Afstandsbediening:

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/ue50ru7100wxxn.htm?popular=yes

Houd je ons op de hoogte?

Fijn weekend alvast!

signatureee
Groet, Dick

RS0
Journeyman
Opties

Maar wel bijna de helft extra aan verzendkosten 😉 Nou goed, als dit de enige oplossing is, dan zit er niks anders op. Ik ga het proberen, thanks! 

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @RS0,

Is het nog gelukt met bestellen van een nieuwe afstandsbediening? 

Met groet,

Ajay 

rsz-846676
Oplossing
RS0
Journeyman
Opties

Yes, de nieuwe afstandsbediening is gisteravond binnengekomen en deze lijkt naar behoren te werken.