Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV op zwart

(Onderwerp aangemaakt op: 11-07-2024 09:16 PM)
155 Weergaven
Gre Roozendaal
Student
Opties

Na 2,5 jaar is onze televisie, Samsung QE50Q65AAUXXN, er opeens mee opgehouden.

Alles op internet nageplozen.. en geprobeerd hem weer aan de praat te krijgen, niet gelukt.

In december 2021 aangeschaft bij de BCC, helaas is die keten failliet en kan ik mij dus niet beroepen op de wettelijke verplichting  dat er een deugdelijk product verkocht moet worden, er is immers geen leverancier meer.

Wat nu?

Wat kan Samsung voor ons betekenen?

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Gre Roozendaal , Gre,

Samsung is in deze de producent en heeft deze verplichting niet en je hebt daarmee geen koopovereenkomst.
Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten kosteloos hersteld.
Ook na deze periode kan de tv hersteld worden, echter worden hier wel kosten voor berekend.
Je kunt de tv hier voor reparatie aanmelden: https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
Je krijgt van tevoren eerst een prijsindicatie. Het servicecentrum houdt hierbij wel rekening met de leeftijd van de tv.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Gre Roozendaal,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je aan de hand van de informatie van Dick jouw televisie nog kunnen aanmelden voor een reparatie?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Gre Roozendaal
Student
Opties

Ja dat is gelukt, hoewel ik het treurig blijf vinden dat mijn product na 2,5 jaar er mee ophoudt.. en er geen coulanceregeling is...

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Gre Roozendaal,

Als het goed is wordt er wel bij het totale reparatiekosten een coulance meegerekend aan de hand van de aantal maanden dat het buiten garantie valt. Wanneer je een andere winkel van aankoop hebt, kan je e.v. daar controleren wat binnen hun voorwaarden mogelijk is. Hopelijk wordt jouw televisie zo snel mogelijk hersteld.

Met groet,

Ajay

Community Manager