Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QE65Q77DAT

(Onderwerp aangemaakt op: 12-07-2024 02:58 PM)
329 Weergaven
Ari29
First Poster
Opties

Goededag,

Ik heb bij Plasmavisie een Samsung q65q74d gekocht. Nu is de tv afgeleverd. Ik zie echter op de achterkant van de tv dat het model qe65q77dat/type q65q77da is.  Dus verschillend,

Mijn vraag:

- is het verschil wat ik zie ook een verschil in specificatie?

- is het een probleem om de tv die ik heb ontvangen (q65q77da) in nederland te gebruiken? Ivm updates e.d....

Alvast bedankt

Groeten Arifin

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ari2903
Apprentice
Opties
Ja ik heb ze al een mail gestuurd dat ik de televisie wil retourneren en mijn geld terug. Mocht het niet op een normale wijze ukken, dan stap ik naar consuwijzer. Thanks voor de hulp

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Ari29 , Arfin,

Plasmavisie verkoopt soms grijze import tv's. Wat is de volledige Model Code van deze tv?
Deze staat op de sticker achterop de tv en moet eindigen op XXN (Benelux model).
Alle andere combinaties, bv. XXH is grijze import. De code is eventueel ook hier terug te vinden.
Als de tv uitgepakt is: Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.

signatureee
Groet, Dick

Ari2903
Apprentice
Opties
Goededag Dirk, bedankt voor de reactie. Ik heb op de sticker gekeken en de code eindigt op DATXXH. Kan dit problemen opleveren?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Ari2903 ,

Dat is dus geen Benelux model maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model). Grijze import:

https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/

Ik zou hier sowieso geen genoegen mee nemen, want er is gewoon een verkeerd product geleverd.
Misschien dit even doorlezen -> https://www.consuwijzer.nl/misleidende-verkoop/wat-kan-ik-doen

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
Ari2903
Apprentice
Opties
Ja ik heb ze al een mail gestuurd dat ik de televisie wil retourneren en mijn geld terug. Mocht het niet op een normale wijze ukken, dan stap ik naar consuwijzer. Thanks voor de hulp