Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

The frame actie 2022

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2022 01:28 PM)
201 Weergaven
Maxim van Oostrum
First Poster
Opties

Hi,

de actie om een lijst te krijgen bij je The Frame tv lijkt mooi, maar kennelijk werpt Samsung zulke hoge bureaucratische drempels op, dat het erop lijkt dat ze hopen dat je als consument afhaakt om de lijst te bestellen.

- Na het mega lange form (foto's van de aankoopbon, foto's van de doos met productcode, foto van de tv met reg. nummer ,de productcode nog eens los, etc.) kreeg ik ineens de melding dat de promotie was afgekeurd omdat er gegevens ontbraken

- Ik kopieer de url in de mail om hem te corrigeren in mn browser maar krijg niet het originele form met wat ik moet aanpassen maar een heel nieuw form. Ik vul ook dit weer helemaal in.

- Ik hoor niks meer

- Ik moet de app messenger installeren van FB om contact op te kunnen nemen.

- Leg de hele situatie uit aan de medewerker, vraag of hij niet nu ik hem toch spreek de foto's die ik upload in de conversatie kan inzien dat dit echt bewijs is dat ik een tv heb aangekocht die binnen de actie valt

- Medewerker zegt dat ik een nieuwe link krijg (na 1 of 2 weken !!!!) om de tv opnieuw aan te melden

- Ik wacht de mail af. Ineens krijg ik via Messenger bericht dat, zonder dat ik iets heb gedaan, mijn input toch in behandeling is genomen. (Onduidelijk om welke van de 2 het nu gaat)

- Ik krijg bericht dat ik mijn registratie moet corrigeren en een paar dagen later (zonder actie vanuit mij) dat registratie is afgekeurd

- Ik spreek met iemand van Samsung op Messenger en laat weten er echt helemaal klaar mee te zijn. En graag iemand wil spreken die dit nu kan regelen. Dat gaat niet..

Help! Ik heb echt een tv gekocht, heb me echt aan de procedures gehouden, heb echt er heel veel moeite in gestoken.

Wat moet ik nog doen om iets te krijgen wat beloofd is van Samsung en waar ik ondertussen mega mega veel tijd en frustratie rijker in ben geregeld te krijgen. Het lijkt nogmaals wel op een soort scam ofzo..

0 Likes
10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemiddag @Maxim van Oostrum , Maxim,

Zou je je registratienummer wellen posten?
Dan kan het uitgezocht worden. Thanks!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Maxim van Oostrum
First Poster
Opties

Hi Dick,

het is dus even onduidelijk bij Samsung om welk nummer het nu gaat maarrrr hier is de laatste:

NLD8215956RVGSW

Heb zojuist weer contact op Messenger. Mijn form heb ik nu weer aangepast, maar de medewerker meldt iets dat hij weer iets niet open krijgt. Heb alles gedaan (zelfs mn jpg geconvert naar pdf, waarom png's jpg's etc. niet worden geaccepteerd..maar goed) ruim binnen de bestandsgrootte. 

Echt wat een gedoe..

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Maxim van Oostrum , Maxim,

Bedankt! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Hij zal hier weer contact met je opnemen.

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Maxim van Oostrum , goedemiddag.

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de aanvraag nog niet opnieuw is beoordeeld, wel zie ik staan dat mijn collega een foto heeft toegevoegd. Het registratienummer wat je hebt gedeeld is ook de juiste en zodra jouw aanvraag opnieuw is beoordeeld krijg je hier ook weer bericht van.

Je geeft overigens aan dat wij bepaalde barrières opwerpen om de klant te laten afhaken, dit natuurlijk niet waar!

Wanneer je de stappen van de voorwaarden één voor één doorloopt, krijg je na het indienen ook een deelname bevestiging.

En ook wanneer de aanvraag is afgewezen krijg je een e-mail om dit te corrigeren, juist om te voorkomen dat gebruikers afhaken 😉

Voor nu is het afwachten to jouw aanvraag opnieuw is beoordeeld. Wel wil ik je vragen om het gesprek via één kanaal te laten verlopen dit om het overzicht te bewaren en misverstanden te voorkomen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Maxim van Oostrum
First Poster
Opties

Hi,

ik ervaar dit toch anders. Ik heb nu voor de derde keer een aanvraag gedaan en alle stappend doorlopen, alle procedures gevolgd. Wat heb je als Samsung meer nodig aan bewijs dan een een aankoopbewijs, een serienummer, foto van doos, screenshot van de TV met serienummer?

Ik ben 1,5 maand verder intussen. Dus leuk dat jij er anders over denkt, ik heb mijn mening op basis van mijn ervaring.

gr!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook mijn bericht is op basis van een ervaring en heb dit bewust ook gedaan zonder aan te geven dat ik zelf voor Samsung werk 😉 De foto die je met mijn collega hebt gedeeld is vandaag toegevoegd, jouw aanvraag gaat dan opnieuw door de molen. 

Zodra jouw aanvraag is beoordeeld krijg je hier ook bericht van, houd je e-mail dan ook goed in de gaten!

Groeten,

Martijn

Maxim van Oostrum
First Poster
Opties

2 weken verder: nog niks gehoord...

Ondertussen 2 maanden geleden dat ik een tv aankocht op basis van een belofte/concept 'hang je kunst digitaal aan de muur'. Leuke marketingactie, weinig daden.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Maxim van Oostrum

Dat klopt niet helemaal, wij zien dat toch anders: Leuke marketingactie en ook volop daden! De correctie op jouw aanvraag is nog niet volledig door ons systeem heen en zit in de laatste fase van beoordelen. Zodra deze ook opnieuw is beoordeeld krijg je ook bericht van ons. Ik wil je dan ook vragen dit rustig af te wachten 😇 Houd je e-mail goed in de gaten!

Alvast bedankt en groeten,

Martijn

Maxim van Oostrum
First Poster
Opties

Ik hou hem in de gaten hoor Martijn, nog steeds helemaal niks. De aanvraag is nu...bijna 2 maanden oud. Ik heb echt alles geprobeerd. Hoe moeilijk kan het zijn? Gezien mijn ervaring leg je hem dan intern toch bovenop de stapel? Wat een baggeractie echt.

0 Likes