op 30-10-2020 08:05 AM
Hoi allemaal,
Ik ben in bezit van een Samsung ME65B (LH65MEBPLGC/EN).
Deze geeft een grote donkere plek in het midden heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? het scherm is al wat ouder maar was destijds peperduur! En ik vind het zonde om het bij het vuil te zetten wellicht is er een oplossing voor, alle suggesties zijn welkom!
(foto's bijgevoegd)
Gr Japie
op 30-10-2020 08:26 AM
Goedemorgen @Japie_Krekel , Japie,
Het introductiejaar van deze SyncMaster ME65B is 2012. Niet 1 van de jongste meer 😉.
Hier is sprake van een defect aan het LED-LCD scherm. Een reparatie is noodzakelijk.
Een eventuele reparatie zal niet goedkoop zijn. Ik zou hier niet meer in gaan investeren.
De kans is, gezien de leeftijd, groot dat er ergens anders weer een defect ontstaat.
Uiteraard mag ik hier niet over beslissen, maar neem dit mee ter overweging..
op 30-10-2020 08:40 AM
Hoi Dick dank voor je antwoord......Maar ik ga nu maar effe in een hoekje zitten janken..... dit is geen goed nieuws, maar idd volgends mij isie van 2014..
Soms hoor je wel eens dat je trucjes kunt doen om het e.a. op te wekken/tot herleven kunt brengen... firmware ect.. maar daar kan ik niets van vinden/downloaden bij Samsung support. Dus ik kan ook niets proberen om me gerust te stellen alles geprobeerd te hebben. In jou ogen kan het alleen worden opgelost door het vervangen van het LCD panel begrijp ik? Dat is voor deze unit echt duur idd.... Soms is de waarheid erg pijnlijk.... toch bedankt.
Groet Japie
op 02-11-2020 02:11 PM
Hi @Anonymous User_ Krekel, goedemiddag.
Dit is inderdaad niet helemaal zoals het hoort. We kunnen hier een serviceverzoek voor aanvragen, ik heb dan nog wel wat aanvullende informatie van je nodig.
Stuur mij anders een priveberichtje met je persoonsgegevens, voor het indienen van een serviceverzoek.
Groeten,
Martijn
op 06-11-2020 09:26 AM
Hoi MartijnK, dank voor je reactie. Wat houd een serviceverzoek precies in? En wat heb je exact van mij nodig?
op 06-11-2020 03:18 PM
Goedemiddag, @Japie_Krekel.
Een serviceverzoek wordt doorgezet naar ons servicecentrum, deze nemen vervolgens contact met je op voor maken van een afspraak.
Stuur mij een prive berichtje wanneer je een serviceverzoek wilt indienen, hiervoor heb ik je persoonlijke gegevens nodig, het type- en serienummer en de datum van aankoop.
Groeten,
Martijn