Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE65NU8070 ophangen aan Vogel Thin 505

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2019 07:17 AM)
3229 Weergaven
mpgjacobs
Journeyman
Opties

Hallo allemaal,

ik heb een prbleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb enige tijd geleden een Samsung UE65NU8070 gekocht die ik nu zou willen ophangen aan de Vogel Thin 505 (https://www.vogels.com/nl-nl/c/thin-serie-vaste-tv-beugels?product=4015)

Bij de tv zouden 4 zogenaamde adapters meegeleverd zijn, maar de installateur heeft de verpakking meegenomen en waarschijnlijk ook de adapters. Nu heb ik van de winkel adapters ontvangen (zie foto hieronder), maar deze hebben allemaal dezelfde lengte. Ze passen wel in de 2 onderste 2 gaten van de tv, maar zijn te lang voor de bovenste 2 gaten.

Ik heb de volgende vragen:

1. Volgens de leverancier, die mij de Vogel Thin 505 heeft verkocht, zouden deze adapters helemaal niet nodig zijn om de tv aan de muurbeugel te kunnen bevestigen. Kan dit kloppen?

2. Bij de geleverde adapters zijn geen bouten meegeleverd. Weet iemand hoe lang de (ik meen) M8 bouten zouden moeten zijn die ik dan alsnog aan moet schaffen?

3. Ik heb ergens  gelezen dat dat je ook de onderste 2 adapters wel kan bevestigen en bij de bovenste 2 gaten dan kan volstaan met alleen M8 bouten, klopt dit?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, het zou toch vervelend zijn wanneer de tv niet goed aan de muurbeugel bevestig zou zijn en deze naar beneden zou vallen :smiling-face:Samsung adaptersSamsung adapters

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Normaal gesproken zitten de juiste schroeven in de doos van de beugel? Zo is het bij al mijn beugels wel zo geweest..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
FTD80
Student
Opties

Bij de Thin 504 heb ik hier weken mee liggen stoeien.

Uiteindelijk wist een medewerker van de Mediamarkt het antwoord.

Bovenin moet je de lange schroeven gebruiken zonder adapter, onderin de korte schroeven met 2 korte adapters per gat.

Als het goed is staan in de handleiding de afmetingen van de schroeven.

Gr

Willem

Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @FTD80 , Willem,

Bedankt voor je bijdrage 👍!

Fijne dag!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Oplossing
mpgjacobs
Journeyman
Opties

Hallo allemaal,

dank voor het meedenken! Ik heb de Samsung TV weten te bevestigen aan de Vogel muurbeugel. Van de bij de televisie meegeleverde adapters kon ik er 2 gebruiken. Deze heb ik in de onderste gaten achterop de tv gestopt, ze zijn te lang voor de bovenste 2 gaten. Gelukkig leverde Vogel ook adapters mee, die heb ik kunnen gebruiken.

De TV lijkt niet plat tegen de muur te hangen, maar dit komt door de vorm van de televisie, die heeft een bolling aan de achterkant. Was die er niet geweest, dan had tv straks tegen de muur gehangenIMG-6249 (2).JPG