Goedenavond,
Tijdje geleden bovenstaande tv gekocht. Erg tevreden met het beeldkwaliteit. Alleen met sporten zoals racen en voetbal twijfel... Bekijk bericht
Mijn LED UE40H6700SL Tv gaat niet meer aan. Standby lamp blijft wel branden. Wanneer ik de afstand gebruik gaat het standby lampje ook niet... Bekijk bericht
Anoniem
Zie nu pas de foto. Maar dat knopje inderdaad. Maar ben er ook bang
voor. Bedankt nog. Jij ook een f... Bekijk bericht
Sinds 2 weken vertoont mijn Samsung TV type UE50KU6020 witte ronde vlekken. Tv hebben we nog geen 2.5 jaar geleden gekocht. Is hier een oplossing... Bekijk bericht
Sinds enkele dagen vertoont het de tv fijne zwarte horizontale streepjes over het gehele scherm. (zie foto's)
Iemand enig idee wat hier het... Bekijk bericht
Ben op zoek naar nieuwe tv.
Zag in winkel de Q90r. Deze stond op demo. Super tv. Een vraag: tijdens een actiescene was dit zo’n “scherp” beeld... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn chromecast ultra i.c.m. anynet+. De situatie is als volgt, de chromacast is aangesloten op... Bekijk bericht
Al enige tijd in het bezit van bovengenoemde tv, tot op heden zonder problemen, echter sinds een week doen bij het aanzetten mijn HDMI en optische... Bekijk bericht
Sinds eind maart heb ik een Samsung UE49NU7100 - 4K tv. Al sinds ik hem heb ernaar ik problemen met de apps in de smarthub. NPOstart, Videoland,... Bekijk bericht
Hoe sluit ik de Beam aan dit model aan? Hij heeft geen ARC poort en de audio uitgang is niet compatibel met het tussenstuk dat Sonos bijlevert. Met... Bekijk bericht
Hoi, mijn 3 dagen oude UE55NU8070 tikt telkens bij direct inschakelen constant en nadat de tv is uitgeschakeld blijft de tv tikken tot wel 1,5 uur... Bekijk bericht
Hallo,
Kheb sinds een jaar ue55mu8000 Maar YouTube heeft het eigenlijk nooit goed gedaan, maar elke keer denk ik wordt vast opgelost met... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn nieuwgekochte Samsung TV (ue40nu7199uxzg, model sinds 2018 op de markt) vindt de NOS app niet.
Ik heb het apparaat in Duitsland... Bekijk bericht
Tv is UE32H5030 daar wil ik de soundbox op aansluiten de Silvercrest SSB36B2 de heeft als aansluiting HDMI DVI maar dat heeft de tv niet.
De... Bekijk bericht
Geprobeerd:
TV gereset , laatste firmware, alle kabels eraf, stroom een dag eraf.
Beeld flikkert om de 2 seconden bij alle bronnen en ook als... Bekijk bericht
Ik heb de laatste update met AirPlay 2 geïnstalleerd op onze Samsung Frame.
Het streamen van iPad naar Samsung Frame via AirPlay 2 gaat perfect... Bekijk bericht
Ik heb een SAMSUNG UE55MU6100WXXN tv neergezet en daar een Vu+ Ultimo4K op aangesloten. Deze wil niet werken via HDMI poort 1, 2 of 3. Blue ray... Bekijk bericht
Een klein half jaar geleden heb ik een Samsung UHD TV 7 series gekocht. Al sinds het begin werken een aantal apps niet op de Smart TV. Het gaat... Bekijk bericht
Ik heb een samsung tv met een one connect box, hierop is een sonos beam aangesloten via hdmi arc.
dit werkt allemaal naar behoren, mijn amino... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung Q8f gekocht. Afstandbediening gekoppeld met Ziggo box. Alle knoppen werken behalve geluid harder en zachter (mute werkt wel) en... Bekijk bericht