Good morning, I recently ordered a new Samsung TV. The order mentioned article code QE65Q70RALXXN but the delivered TV has serial code ending on... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een Samsung tv UE65NU8050 aangesloten op een soundbar Denon DHT-S316 via een HDMI kabel. Alles werkt perfect. Als ik de PLex app... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb 2 problemen met mijn TV. Ten eerste kan ik het menu niet meer openen met de "home" knop op de afstandbediening. De rest... Bekijk bericht
Hallo allemaal, sinds gisteren ben ik in het bezit van de QE55Q90R welke echte een plaatje is in de huiskamer.
Door de One Connect Box te... Bekijk bericht
Hey,
Ik heb sinds vandaag een Samsung QE55Q60R. Ik alles netjes ingesteld en alles werkte en na 1 uur werkte de CH knop niet meer van de samsung... Bekijk bericht
Sinds een paar weken herstart onze Samsung TV UE26EH4510 regelmatig spontaan. Er is geen aanwijsbare reden, i.e. het is niet te voorspellen wanneer... Bekijk bericht
In aug 2016 samsung 4k tv gekocht voor €1700,- binnen anderhalf jaar allemaal vlekken in beeld. Vorig jaar is de tv gerepareerd maar heb nu een... Bekijk bericht
Wanneer de TV ( UE55RU8000 ) wordt ingeschakeld wordt automatisch eerst +/- 15 seconden het Samsung menu weergegeven zoals te zien is op de... Bekijk bericht
Ik ben in het bezit van een smart tv type UE22H5600AW.
Deze kan DVB-T ontvangen. Maar geen uitzendingen DVB-T2.
Ik heb de laaste software... Bekijk bericht
Hallo, ik ben nieuw en kersverse bezitter van een Samsung UE75RU7105 (dat is de Spaanse versie van een RU7100). Bekabeld aan de router aangesloten,... Bekijk bericht
Beeldscherm geeft witte puntjes over het hele scherm. Weet iemand wat het probleem kan zijn ?
Komt alleen voor bij bewegend beeld. Menu van... Bekijk bericht
Geachte,
sinds gisteren wit beeld op tv, model: UE46C8700XSXXN (2010 )
heeft iemand een idee wat probleem veroorzaakt en wat bijgevolg een... Bekijk bericht
Hoi iedereen, weet er iemand of er een netflix app bestaat voor het televisiemodel LE32C650 met software versie T-VALDEUC-3018.1 ?
Zie deze... Bekijk bericht
Anoniem
Mocht je KPN itv hebben: op kanaal 200 kan je Netflix starten (met een
verouderde itv kastje kan je ... Bekijk bericht
Dag heb onland een UE65nu8070 gekocht maar zat geen one connect box bij?? ik had ergens gelezen dat die erbij werden geleverd vanaf de 7000 serie,... Bekijk bericht