Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE49MU6100 problemen met Soundbar Bose 700

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2020 04:00 PM)
2281 Weergaven
Geraker
Apprentice
Opties

Maandenlang werkte mijn soundbar van Bose perfect op mijn Samsung TV. Nu was er hier vorige week een storing, waardoor mijn draadloze ontvanger uitviel Ik heb toen de complete ontvangers mopeten resetten en opnieuw koppelen.

Sindsdien valt mijn soundbar steeds uit.

Nu ben ik erachter als ik de TV en de soundbar min. 30 sec. van het stroom haal vinden zij elkaarw eer. Helaas de volgende is de verbinding weer weg. Output via HDMI ARC staat aan. Volgens mij staan alle instellingen goed. En toch valt de soundbar weer weg. Dan moet ik weer zowel TV als soundbar resetten.

Hoe kan ik dit nu goed oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Geraker , Guido,

Is de volledige Model Code van de tv UE49MU6100WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1280.5? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Misschien overbodig, maar heb je de Bose Soundbar 700 volgens onderstaande beschrijving gereset?:

https://www.bose.nl/nl_nl/support/article/restoring-factory-defaults-soundbar700.html

Zou je beide devices wat langer dan 30 sec., half uur of zo, spanningsloos kunnen zetten?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Is de volledige Model Code van de tv UE49MU6100WXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1280.5? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Misschien overbodig, maar heb je de Bose Soundbar 700 volgens onderstaande beschrijving gereset?:

https://www.bose.nl/nl_nl/support/article/restoring-factory-defaults-soundbar700.html

Zou je beide devices wat langer dan 30 sec., half uur of zo, spanningsloos kunnen zetten?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
Geraker
Apprentice
Opties

Beste DKoster (Superuser)

Nou ik ben er wel even mee bezig geweest. Alles ruim een half uur van het stroom gehaald.  De Samsung TV een update gegeven, Dat werd van 1250 naar  de 1280.

Vervolgens geprobeerd de Bose terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dat ging minder lekker. De afstand bediening ging knipperen. Dit op Google opgezocht.

Hierna de AB ontkoppeld en via de Bose app opniew gekoppeld.

En nu al een paar dagen geen problemen. Opgelost. Ontzettend bedankt voor tips!!!

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Geraker , Guido,

Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het weer werkt.

Je aanhef in deze is iig terecht (**) 😉🙈. Zou je misschien je vraag als Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne avond!

Groet, Dick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost! Credits gaan naar @DickKoster 🙂

rsz-846676
Geraker
Apprentice
Opties

Hoi,

Iets te vroeg gejuicht.

Is nu een paar dagen goed gegaan. Zet zojuist de tv aan. En helaas weer geen connectie met de Bose soundbar.

Weer terug bij af. Hetzelfde probleem.

Word er nu een beetje moedeloos van......

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Vervelend dat je probleem weer is teruggekomen!

Ik zal aan @BruceH vragen om hier nog een keer naar te kijken..

Groet, Dick
0 Likes
Geraker
Apprentice
Opties

Als ik nu de TV en de Sounbar een minuutje van het stroom loskoppel en daarba weer aansluit, gaat de soundbar weer wel verbinden met de tv. Vervolgens doet hij het weer.

De volgende dag, vandaag dus, weer hetzelfde probleem. Bij instellingen zie ik dan, dat de TV automatisch naar TV luidspeaker is gegaan in plaats van HDMI uitvoer.

0 Likes