Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung tv problemen UE43MU6100

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2017 09:47 AM)
500 Weergaven
Lagcher
First Poster
Opties

Ik heb voor mijn vader een nieuwe televisie aangeschaft. Nu heeft hij soms problemen bij het wisselen van zenders. In eerste instantie kon ik het probleem niet nabootsen en dacht dat hij misschien een verkeerde knop drukte(Hij is namelijk niet meer de jongste). Maar naar 20 of 30 keer drukken zag ik het probleem. Soms als je de zender vooruit/terug drukt springt hij op een willekeurige zender die er niet voor hoort te komen. Er verschijnt ook rechts in beeld een ander menu bij zender wissel als normaal. Ik heb een foto toegevoegd. Iemand enig idee?

0 Likes
5 Antwoorden
Lagcher
First Poster
Opties

20171123_100556.jpg

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @Lagcher, welkom op de Samsung Community! Wat een gave TV heb je voor je vader gekocht :face-with-tears-of-joy: dat verspringen van zenders krijg je als je de channel-knop naar boven of beneden ingedrukt houdt. Hij bladert dan extra snel door de zenders waarbij je hem inderdaad langs die bolletjes ziet schieten. Mocht je dit willen voorkomen adviseer ik dan ook om de zenders 1 voor 1 bij langs te zappen. Kan je daar wat mee?

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Lagcher
First Poster
Opties

Daar was ik na wat drukken ook inmiddels achter gekomen. Bij de televisie zat zo'n kleine afstandbediening , maar dat was voor hem te ingewikkeld. Ik heb voor hem een "normale"  afstandbediening van Samsung geregeld.

Maar daar heeft hij dus problemen mee. Is er een manier om die dubbele functie uit te schakelen?

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Je kunt het doorschakekelen niet uitschakelen, deze functie (het ingedrukt houden) is een standaard optie in de tv.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Lagcher
First Poster
Opties

Ok, Jammer. In ieder geval bedankt.

0 Likes