In mijn nieuwe Qled tv staat de spraakinteractie functie standaard op Engels. Niet iedereen binnen ons gezin beheerst de engelse taal. Is deze... Bekijk bericht
4 weken een geleden de TV 49MU6400 gekocht. We hebben veel plezier eraan. Alleen gaat deze in de nacht vanzelf aan. Wat kunnen we hieraan doen,... Bekijk bericht
Ik heb al sinds het begin last van clouding.
Model 65KS8000, aankoop 02/01/2017
FW 1208.2
Echter dacht ik dat dit weg zou gaan, maar ik... Bekijk bericht
Kan iemand mij uitleggen hoe de volumeknop op de afstandsbediening werkt. Als ik erop druk krijg ik de toegankelijkheidsinstellingen of het geluid... Bekijk bericht
Goeiedag. Gisteren een Samsung smart tv aangeschaft. Model UE49MU6440 Installatie verliep allemaal vlekkeloos. De test voor volume en kanaal... Bekijk bericht
Ik heb me op Black Friday een nieuw Samsung tv gekocht model UE55MU6120 . (Belgie)
Jammer genoeg zonder een Samsung Smart-afstandsbediening. Na... Bekijk bericht
TV Eu55es8000S: na inschakelen herstart de tv regelmatig. Dit kan tot een uur na inschakelen duren. Soms met tussenpozen van 3 tot 30 min. Het... Bekijk bericht
Hallo Samsung en anderen,
helaas is de verpakking al bij het oud papier.
weet iemand hoe ik nu kan deelnemen aan de promotie actie zonder... Bekijk bericht
Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze... Bekijk bericht
hallo,Wij hebben een samsung tv en een amino settopbox.De smart afstandbediening werkt prima met de amino en de tv zonder enige vertraging.Maar de... Bekijk bericht
Hi, ik heb een nieuwe Samsung tv gekocht de
UE49MU7000
en ik kan de NPO app niet vinden in de app store. Is daar een trucje voor ?
Vast... Bekijk bericht
Ik heb voor mijn vader een nieuwe televisie aangeschaft. Nu heeft hij soms problemen bij het wisselen van zenders. In eerste instantie kon ik het... Bekijk bericht
Just bought a UE55MU8000 and tried to play some UHD content but is difficult. some are not or partially supported. Audio is simple but video is... Bekijk bericht
Sinds twee dagen kan ik de tv niet meer aan of uit zetten met de smart afstandsbediening. Alle andere functies werken gewoon, alleen aan en uit... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung UE55B7000 TV en elke laptop die ik er, via de HDMI/DVI poort, op aansloot altijd beeld. Nu heb ik een nieuwe laptop (HP470 G5)... Bekijk bericht
Ik wilde mijn tv update van versie 1147.1Dat heb ik geprobeert via internet aan de kabel.Hij vertelde up to date te zijn.Maar ik zie op de samsung... Bekijk bericht