op 28-01-2020 06:35 PM
The Frame tv nu 3 maanden in bezit, en al vanaf begin regelmatig het probleem dat TV niet aan gaat. De enige manier is dan de stekker uit het stopcontact te halen en na 10 seconde er weer in. Dan gaat de TV aan.
De led op de tv reageert wel als ik de tv dus via de afstandsbediening probeer aan te doen. Maar vervolgens blijft de tv zwart. Een tweede poging bijft ook zonder resultaat. Dit gebeurd niet iedere dag, maar zo ongeveer om de 1-2 dagen...
Wie weet raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-10-2023 03:21 PM
Goedemiddag Dick,
Bedankt voor je snelle reactie heb zelf ook een pm naar MartijnK (com man) gedaan. Mocht dit niet tot tevredenheid opgelost worden dan is jouw idee plan +.Hou je zeker op de hoogte Dick!
Groet,
Wim
op 30-10-2023 12:24 PM
Hi @Wimvb67, goedemorgen.
Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Via onze website kan je de TV aanmelden voor een serviceverzoek. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 31-10-2023 10:12 AM
Goedemorgen Martijn,
Klopt als een bus maar de (ver)storingen begonnen in het 2e jaar (minimaal). Echter 3e jaar werd het irritant en dit ook doorgegeven aan Samsung. Men denkt daar zwart wit , buiten 2 jaar. Hele simpele gedachte voor een product van € 1500
31-10-2023 10:18 AM - bewerkt 31-10-2023 10:22 AM
Wanneer je het één en ander ervaart is het belangrijk om dit ook zo snel mogelijk door te geven, daar is immers de garantie voor. Wanneer je hiermee wacht tot na de garantie periode zal dit niet onder garantie hersteld kunnen worden. Wellicht dat je met de verkoper nog in gesprek kan gaan om te kijken wat de mogelijkheden hier nog in zijn.
Groeten,
Martijn
op 31-10-2023 10:21 AM
Snap ik , echter is Samsung de enige die zo halsstarrig vasthoudt aan die 2 jaar.
Triest maar voor mij duidelijk, dus ook geen aanschaf van samsung producten meer.
bedankt voor je reactie
op 14-08-2024 09:34 PM
Heb je het met een ander stopcontact getest? Soms wil dat helpen
op 24-09-2024 01:37 PM
Helaas, heb ik ook een The Frame.
Het is triest, maar begint ook bijna komisch te worden hoe vaak je hier het volgende antwoord krijgt:
"De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren".
Gezien alle problemen met The Frame, zou je toch denken dat er nog een stapje aan vooraf gaat, namelijk deze:
"De producent is verplicht een deugdelijk product te maken"
Als je dan hier alles leest, vraag ik me af of van dat laatste wel sprake is.
Maar ja, klanten met een kluitje in het riet sturen is altijd goedkoper dan een schadeloosstelling en/of terugroepactie. En dit moest ik dan weer even kwijt.
op 24-09-2024 01:51 PM
"De leverancier is verplicht jou een deugdelijk product te leveren". Klopt.
"De producent is verplicht een deugdelijk product te maken" Klopt niet. De fabrikant heeft deze verplichting niet.
Zie: Welke garantie geeft de verkoper of fabrikant? -> Altijd wettelijke garantie (2de stukje):