op 28-01-2020 06:35 PM
The Frame tv nu 3 maanden in bezit, en al vanaf begin regelmatig het probleem dat TV niet aan gaat. De enige manier is dan de stekker uit het stopcontact te halen en na 10 seconde er weer in. Dan gaat de TV aan.
De led op de tv reageert wel als ik de tv dus via de afstandsbediening probeer aan te doen. Maar vervolgens blijft de tv zwart. Een tweede poging bijft ook zonder resultaat. Dit gebeurd niet iedere dag, maar zo ongeveer om de 1-2 dagen...
Wie weet raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-12-2021 01:44 PM
Ga hem aanmelden, bedankt!
op 25-02-2022 02:05 PM
Hier precies hetzelfde. Hopelijk is er een oplossing voor!
op 25-02-2022 02:11 PM
Hi Martijn,
Wij hebben helaas ook hetzelfde probleem met the frame. Soms start de tv niet meer op en blijft het beeld zwart. Gebeurt steeds vaker. Enige oplossing is de stekker er uit halen en er weer in doen. Kan je me helpen met een oplossing?
Groeten,
Bas
op 25-02-2022 02:22 PM
Bij ons is er drie keer een reparatie uitgevoerd.
De eerste keer gaven ze de one connect box kabel en de connect box de schuld, de dag erna precies hetzelfde, tv ging weer niet aan.
Toen hebben ze de voeding in de TV zelf vervangen, waarna de monteur de TV niet meer goed in elkaar had gezet en onze muur beschadigd had.
De derde keer hebben ze de TV weer in elkaar gezet en nu een vergoeding gekregen voor onze muur.
Dit is nu ongeveer een maandje geleden, tot nu toe geen problemen meer gehad.
Bij ons was alles nog wel binnen de garantie. Hoop niet dat de TV weer problemen gaat geven.
Diverse merken TV's gehad en nooit problemen gehad. Het is jammer dat er geen goed alternatief is voor de Frame van een ander merk, anders voor mij geen Samsung meer.
op 28-02-2022 02:00 PM
Hi @basrhjanssen, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Heeft de One Connect Box genoeg ruimte om de warmte af te voeren? En is the Frame ook verder helemaal up-2-date? Heb je de TV al eens gereset?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 28-11-2022 04:59 PM
op 29-11-2022 01:28 PM
Hi @nenneh, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk erg onhandig wanneer je TV steeds opnieuw opstart. Omdat het stroomloos maken geen verschil heeft gemaakt en je de TV ook niet kan resetten zal een service verzoek de volgende stap worden.
Als je mij een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt kan ik ook serviceverzoek voor je indienen. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.
Groeten,
Martijn
op 13-06-2023 06:26 PM
Goede avond
op 27-10-2023 04:44 PM
Goedendag,
Ik heb al 1,5 jaar last van het probleem dat de frame soms niet aan gaat. Tv van november 20 en vanaf februari dit jaar via platte tv naar samsung gewezen. half jaar aan het lijntje gehouden via een update of wat anders proberen. Ook een nieuwe afstandsbediening, echter na een belletje (na 3weken) gewoon vertellen dat dit niet kon ivm garantie. Ga je lekker met je klanten om zo. Ik heb nog steeds dit probleem en als ik het zo lees is het of de box of kabel... vindt dat samsung dit netjes kan oplossen omdat dit een probleem is wat regelmatig voorkomt.
Graag uw reactie hierop.
Vriendelijke groet Wim,
op 27-10-2023 05:46 PM
Goedenavond @Wimvb67 , Wim,
PlatteTV heet tegenwoordig HelloTV. Je moet hiervoor bij de leverancier zijn.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
Je hebt een koopovereenkomst met de leverancier. Niet met Samsung.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/
Houd je ons op de hoogte?
Fijne avond!