op 17-06-2018 04:54 PM
Hallo,
Sinds een week een QLed tv in huis: samsung qe55q7f
Met het WK aan de gang lekker voetbal kijken, althans dat dacht ik. opeens na een minuutje of 10 zwart beeld, wel geluid. Tv opnieuw aangezet zelfde resultaat. Half uur uit laten staan, weer normaal beeld. Totdat na een x minuten het beeld weer wegvalt. Ook de menus zijn niet meer te zien.
Kortom kan er nu dus niks meer mee.
Terug gaan naar de leverancier lijkt mij de enige optie en ik neem aan dan ruilen voor een nieuw exemplaar... of heeft iemand hier de gouden tip?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-06-2018 10:16 AM
Het is gelukt.
De leverancier had netjes een nieuwe klaar staan (zelfde type) en is nu omgeruild. Ik heb nu weer een televisie met beeld:smileyhappy:
hopelijk kan ik nu langer genieten van deze televisie en het wk op groot scherm bekijken.
Nu weer een happy samsung tv genieter✌️
op 17-06-2018 05:08 PM
Hoi @rlips,
Helaas geen gouden tip. Dit zou een probleem kunnen zijn met de backlight van het LED-LCD panel.
Als dit zo is, dan is dit zeker te vroeg voor woorden.
Volgens de volledige Model Code QE55Q7FAMLXXN (zie sticker achterzijde) is de tv uit 2017.
Dus er zit zeker nog garantie op.
Misschien kun je even een beeldschermtest doen bij Instellingen-> Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Hier krijg je een strandfoto te zien.
Anders de tv een keer resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning-> Zelfdiagnose->Resetten.
Suc6 en anders idd terug naar de leverancier!
Keep me posted!!
op 17-06-2018 06:42 PM
geprobeerd, maar na 10 minuten weer zwart beeld.
Toch maar terug naar de leverancier.
Tot nu toe geen goede ervaring dus met Samsung....
Wordt vervolgt...
17-06-2018 06:47 PM - bewerkt 17-06-2018 08:55 PM
Hoi @rlips,
Heel vervelend om te lezen en dat je het vertrouwen verloren hebt.
Hopelijk wel goed nieuws bij de leverancier! Suc6!
Benieuwd naar het vervolg anders kan Samsung nog wel iets voor je betekenen..
op 20-06-2018 09:21 AM
Hoi @rlips,
Is het gelukt bij de leverancier?
op 20-06-2018 10:16 AM
Het is gelukt.
De leverancier had netjes een nieuwe klaar staan (zelfde type) en is nu omgeruild. Ik heb nu weer een televisie met beeld:smileyhappy:
hopelijk kan ik nu langer genieten van deze televisie en het wk op groot scherm bekijken.
Nu weer een happy samsung tv genieter✌️
op 20-06-2018 10:23 AM
Hoi @rlips,
Super dat t netjes is opgelost👍!
Gelukkig weer het vertrouwen terug 😉!
Veel kijkplezier en idd hopelijk langer van genieten!
Bedankt voor je reply!