op 07-10-2024 01:37 PM
Ik heb eind augustus een lijst voor mijn Samsung the frame 85'' besteld via de bijbehorende promotie als je een nieuwe frame koopt.
Helaas kwam deze gebroken aan via UPS, kan gebeuren natuurlijk, dit heb ik gemeld bij UPS en ze haalden de volgende dag het pakket weer op.
Sindsdien wacht ik al ruim een maand op nieuws over mijn kapot geleverde product, UPS is onbereikbaar en bij de samsung klantenservice kreeg ik na 5 medewerkers en 40 minuten aan de telefoon te horen dat ze het niet wisten en ik maar verder moest wachten of mijn lijst misschien zou komen. Ze konden me ook geen enkele indicatie geven over hoe lang dat zou zijn.
Willen jullie alsjeblieft gewoon een nieuwe lijst sturen voor mijn 85'' frame in de kleur teak ?
ordernr: NLD14656638NTVV
op 11-10-2024 03:04 PM
Hi @JSmit, bedankt voor jouw bericht en welkom op de Community!
Heb je inmiddels bericht ontvangen? Zo niet, laat dit dan weten. Ik ga dan voor je kijken wat we kunnen doen.
Groetjes,
Daphne
op 11-10-2024 04:04 PM
Beste Daphne,
Ik heb nog niets gehoord hierover... net zoals hier lijkt elk antwoord minstens een werkweek te kosten 😞
Hopelijk kan je iets voor mij betekenen!
Alvast bedankt
op 16-10-2024 01:49 PM
Hi @JSmit! Mijn excuses voor het feit dat de mail zo lang op zich laat wachten, het lijkt er eerlijk gezegd op dat er iets niet goed is gegaan met de verwerking van de retourzending en ik heb de verantwoordelijke afdeling ervan op de hoogte gesteld/gevraagd naar een oplossing. Ik verwacht dan ook dat je spoedig meer zal vernemen en houd het voor de zekerheid even in de gaten.
Groeten,
Joey