Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Q95T 2020 verticale strepen met zicht vanaf zijkant

(Onderwerp aangemaakt op: 04-03-2021 06:12 PM)
240 Weergaven
snowboardergrunn
First Poster
Opties

Ik heb een nieuwe 85Q95t maar wat mij opvalt dat als ik van de zijkant het beeld bekijk (Vanuit de keuken ) zie ik meerdere verticale strepen , nu is mijn vraag is dit normaal met dit type Qled of is het scherm niet goed.

Mvg MarcelPXL_20210304_165242793.jpgPXL_20210304_165327159.jpg

0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @snowboardergrunn ,

Is de volledige Model Code van de tv QE85Q95TALXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Daar kun je niet bij natuurlijk 😉. Dan even het aankoopbewijs checken of hier: Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1460.9? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Bij welke Bron zie je dit fenomeen? Zou je voor de zekerheid een beeldtest willen doen? Ga naar:
Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Het beeld testen.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen -> Eisen beeldtestfoto's 
Dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, foto's uploaden van de strandfoto (of spiegelei) en de grayscales.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
snowboardergrunn
First Poster
Opties

Goedenavond Dick ,

Heb alles even gecheckt , klopt is de QE85Q95TALXXN en met software versie 1460.9 zie dit op alle bronnen en dus ook bij de spiegelei fotos zie bijlage

Als ik recht voor de tv zit lijkt het goed , maar vind het zo vreemd omdat er op de website staat het volgende 

Ultra Viewing Angle

Mis geen enkel detail. Dankzij Ultra Viewing Angle geniet je van een consistente beeldkwaliteit, zelfs als je aan de zijkant zit. Je kunt dus met een gerust hart overal plaatsnemen.

Maar als ik vanaf de zijkant naar de tv kijk zie ik het vervormde beeld wat mij niet lekker zit omdat ik deze tv nu net 1.5 week in huis heb , en ook na problemen met de vorige Qled tv met vlekken . met bewegend beeld valt het op zeker met lichte beelden.

Groet Marcel.

PXL_20210304_174712041.jpgPXL_20210304_174735445.jpg

PXL_20210304_175527209.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @snowboardergrunn , Marcel,

Bedankt voor de foto's! Dat ziet er niet mooi uit en vervelend dat je ook met deze tv een probleem hebt.
Je kunt hier het beste even een monteur naar laten kijken. Dit moet je melden bij de leverancier, want daar loopt je garantie. Niet bij Samsung.

Houd me even op de hoogte van de voortgang..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes