op 18-09-2018 11:04 PM
Hoi ik sindskort de overstap van de KS8000 serie gedaan naar de Q9F 2018 ,opzich erg blij alleen toe zag ik dit helaas en ik krijg het niet weg in menu het is heel erg vervelend en eigenlijk mag dit niet voor 3799 euro
het is even snel gemaakt de 2 foto’s op de tweede zie je het een stukje beter maar als je ecbt hier zit is het een heel stuk meer te zien ,we dachten aan local dim issue maar omdat hij soms zelfs op laag zelfs ook een heel stuk beeld niet laat zien
hebben we dit maar uitgesloten , samsung zelf gaf aan even de winkel te bellen waar hij gekocht is ,dat is gedaan maar vroeg me af of dit bij ons alleen was of dat er meer mensen last hebben van dit issue.
mvg paul
foto 1
foto 2
Opgelost! Ga naar oplossing.
19-09-2018 11:02 AM - bewerkt 20-09-2018 08:36 AM
Hoi @paultje035, Paul,
Ze zijn iid een officiële dealer, en zullen ws. niet moelijk doen
Maar ja, even afw8en maar. Cker anders een case maken.
Tv zou in principe ok moeten zijn, omdat het een XXN is.
Nogmaals suc6!
Dick
op 18-09-2018 11:19 PM
nb. het blijft wel steeds dezelfde plaats zou er een aantal leds niet aangaan?...
19-09-2018 09:14 AM - bewerkt 19-09-2018 09:45 AM
Hoi @paultje035, Paul,
Zou je eerst voor mij wat ontbrekende info kunnen toesturen?:
Heel graag een beeldschermtest doen. Bij Instellingen->Ondersteuning-Zelfdiagnose->Beeldtest starten.
Hier krijg je een strandfoto te zien. Zie je het hier ook op terug?
Waarschijnlijk een probleem met je LED-LCD scherm. Misschien de tv een keer resetten?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Restten.
Graag hoor ik van je..
op 19-09-2018 10:25 AM
hoi het model is qe65q9fnalxxn en de beeld test is some wel soms niet aanwezig het is soort van wat de tv vind heel vervelend en hij komt van plattetv.nl sw 1134 idd de laatste heb nog poging update gedaan was laatste nieuwe ook op het web.
en idd ook de beeldtest deed het niet goed al leek het eerst wel iets beter maar helaas ook daar afwijkingen 😞
zie zelfs een paar vlekjes op dit scherm nu maar hoop dat plattetv snel terug resgeerd dan hopelijk ruilen voor een die wel goed werkt ... scherm playstation pro en kpnbox en swich ook zwarte vlekken zelfde plaats.
gr paul
op 19-09-2018 10:38 AM - laatst bewerkt op 07-11-2019 03:16 PM door BruceH
Hoi @paultje035, Paul,
Bedankt voor je snelle reply! Ws. toch iets aan de hand met je LED-LCD scherm.
Ik hoop dat dit snel wordt opgelost en anders nog even aankloppen.
Suc6, Dick
op 19-09-2018 10:50 AM
ja gelukkig dacht ik ik kijk bij off. dealers en daar dtonden ze bij ... dus neem aan toch ok?
maar wacht het even af ze hebben de mail gisteren avond gehad dus ff de kans geven.
en anders case maken bij samsung zelf , maar denk niet dat ze moeilijk doen als ze off dealer zijn hoop ik.
19-09-2018 11:02 AM - bewerkt 20-09-2018 08:36 AM
Hoi @paultje035, Paul,
Ze zijn iid een officiële dealer, en zullen ws. niet moelijk doen
Maar ja, even afw8en maar. Cker anders een case maken.
Tv zou in principe ok moeten zijn, omdat het een XXN is.
Nogmaals suc6!
Dick
op 19-09-2018 01:30 PM
net even gebeld en idd ze gaan hem waarschijnlijk omruilen voor nieuwe omdat het ook te zien is in de testfoto wel niet zo erg als andere beelden maar nieuw euvel erbij ook valt spontaan uit ook en de ps pro zat ik te spelen gaat hij game mode aan uit aan uit ook heel vreemd maar denk dat ik een maandag morgen model heb gehad.
op 19-09-2018 01:36 PM
Hoi @paultje035, Paul,
Vervelend allemaal, maar hopelijk wordt het snel opgelost.
Sowieso bedankt voor je reply!
Houd me even op de hoogte van de voortgang..
op 19-09-2018 01:38 PM
zal ik zeker doen ,kreeg net al email waarin de de modelcode ook even wilde weten dus denk dat ze achter de schermen hard aan het werk zijn.