Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

UE40J6200 - probleem met geluid afspelen via telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2018 12:01 AM)
569 Weergaven
Er87
Student
Opties

Ik luister regelmatig naar het geluid van de tv via mijn telefoon door gebruik te maken van de bluetooth-optie ‘TV-geluid afspelen op telefoon’. De tv vraagt dan altijd eerst of het oké is om dit toe doen voordat dit werkt. Je kunt dan met de afstandsbediening ‘Ja’ of ‘Nee’ selecteren. Nu is het echter in een keer zo dat ik de vakjes ‘Ja’ noch ‘Nee’ kan selecteren. Ik zie ze wel staan, maar welke knopjes ik ook indruk op mijn afstandsbediening, ik kan beide opties niet selecteren. Hierdoor kan ik dus ook geen tv-geluid via mijn telefoon beluisteren. Alle andere verbindingsopties tussen de telefoon en tv (scherm spiegelen, Youtube afspelen, afstandsbediening gebruiken) werken helemaal prima. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Ik heb overigens een UE40J6200 tv en een Samsung Galaxy S9 telefoon, mocht dit relevant blijken.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Er87,

Is de volledige Model Code UE40J6200AWXXN? Zie de sticker achterop de tv en moet eindigen op XXN. Tv uit 2015.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Laatste verie is 1530.1

Zijn ze greyed-out? Anders de Bron van de tv even tijdelijk op TV zetten.

If not, de tv even resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Er87,

Is de volledige Model Code UE40J6200AWXXN? Zie de sticker achterop de tv en moet eindigen op XXN. Tv uit 2015.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Laatste verie is 1530.1

Zijn ze greyed-out? Anders de Bron van de tv even tijdelijk op TV zetten.

If not, de tv even resetten bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Groet, Dick
Er87
Student
Opties

Hi dkoster,

Het betreft inderdaad een model met die specifieke code uit 2015. 

De 'Ja' 'Nee' blokken waren inderdaad greyed-out.

Ik heb de de tv gereset zoals je aangaf en dat heeft het probleem opgelost. Enorm bedankt voor je hulp!

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Er87,

Nou, dat is goed nieuws! Mooi dat t weer werkt.

Zou je misschien je vraag als Oplossing kunnen markeren?

Oops, is al gedaan zie ik 😉..

Thanks!

Dick

Groet, Dick
0 Likes