op 17-09-2019 09:11 PM
Beste mensen,
ik heb een mooie Samsung TV UE43KU6400SXXN (met de laatste sofwareversie:1240 , automatische update staat aan) waarop ik de app Pathe-thuis heb geinstalleerd. De app werkt prima (films zoeken, trailers bekijken) behalve als ik een gehuurde film wil starten (startscherm van een film afspelen, zoals bij trailer, opent, maar daarna gebeurt er niets meer). Dezelfde gehuurde film kan ik echter wel starten en bekijken via mijn PC, de laptop en iPad. Het lijkt er dus op dat het verifieren (dat de film daadwerkelijk is gehuurd en dus gestart mag worden) faalt (iets met digital right management). Alle suggesties van het Pathe-thuis support team heb ik uitgevoerd maar leiden helaas niet tot een oplossing. Het (diverse keren) resetten van de Smart Hub, reset van alle instellingen (naar fabrieksinstellingen) van de TV, het accepteren van alle voorwaarden, het aanmelden met een Samsung account, en het (diverse keren) installeren van de Pathe-Thuis app mag niet baten. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Zo ja, dan hou ik mij aanbevolen.
Groetjes, Erwin
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-09-2019 07:13 AM
Hier kan ik een kort antwoord op geven:
De app van Pathe thuis werkt niet meer.
Je kan de app eventueel wel op jouw smartphone via miracast naar de tv casten (mits de tv dat ondersteund, maar dat verwacht ik wel).
Bepaalde apps wijzigen vaak en worden dan niet voor alle devices bij gewerkt.
op 18-09-2019 07:13 AM
Hier kan ik een kort antwoord op geven:
De app van Pathe thuis werkt niet meer.
Je kan de app eventueel wel op jouw smartphone via miracast naar de tv casten (mits de tv dat ondersteund, maar dat verwacht ik wel).
Bepaalde apps wijzigen vaak en worden dan niet voor alle devices bij gewerkt.
op 18-09-2019 07:17 AM
Goedemorgen @Anonymous User ,
Ik wilde net beantwoorden, maar je bent me net voor 😉👏.
Uiteraard weer bedankt voor je positieve bijdrage!
Fijn dag!
op 18-09-2019 10:07 PM
Bedankt voor de respons!
Als ik het goed begrijp ligt het niet aan een verkeerde instelling of iets dergelijks, maar aan de app.
Ik ga de tip aangaande miracast uitproberen.
Met vriendelijke groet,
Erwin