Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

One connect box icm Kpn Arris

(Onderwerp aangemaakt op: 07-11-2022 09:53 PM)
168 Weergaven
Ruben007
Journeyman
Opties

Goedendag, ik heb sinds kort de Frame 65LS03B met de ocb. Op de ocb zit het kastje van kpn aangesloten maar de tv geeft steeds aan dat ik de stroomvoorziening moet controleren. Alles gecontroleerd en zelfs de boel vervangen door een hagel nieuw kpn kastje die we nog hadden liggen. De melding blijft komen. Heel af en toe komt het beeld wel door maar daarna weer op zwart en vervolgens weer de melding Controleer stroomvoorziening. Op elke hdmi poort geprobeerd, en de hdmi kabels zijn ook hagel nieuw ( 8k ready) 

Ter vergelijking; de nvidia Shield pro werkt wel gewoon naar behoren op dezelfde poortjes met dezelfde kabels.

Wie herkent dit probleem en heeft nog tips en of oplossing.

Grts Ruben

0 Likes
14 Antwoorden
Ruben007
Journeyman
Opties

Hoi Martijn en Dick, ja, bij het plaatsen van het nieuwe moederbord is er ook een nieuwe ocb kabel gebruikt. Verder heb ik het Arris kastje vervangen door een nieuwe die ik nog ongebruikt had liggen. Beiden hebben het probleem niet verholpen. Tot nu toe is de enige steeds tijdelijke oplossing dat ik de ocb van de stroom afhaal en na seconde of tien weer inplug. Dan werkt alles de hele avond prima. Volgende dag herhaling van stappen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Ruben007
Journeyman
Opties

Thanks Martijn, Deze online ondersteuning heb ik inderdaad al eens geraadpleegd tbv aanzetten Ambient modus.  Woensdag overdag heb ik wel tijd om deze ondersteuning eens aan te vragen tbv de ocb/Arris issue.

MartijnK
MegaStar
Opties

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Ruben007
Journeyman
Opties

Het is alweer een tijdje geleden heren, dat ik van mij heb laten horen. Het probleem heeft zich sinds twee weken niet meer voorgedaan nadat we de tv via de lan kabel met het netwerk hebben verbonden ipv via de wifi. Ik snap het verband niet maar het werkt. Nadeel is vervolgens dat de SmartThings app nu zegt dat ik in hetzelfde wifi netwerk moet zitten als de tv, om bijvoorbeeld fotos te kunnen uploaden naar de kunstmodus. Zien jullie logica?

0 Likes