Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik heb de tv gereset en anyet+ uitgeschakeld maar het probleem blijft. Ik heb verder geen apparaten gekoppeld... Bekijk bericht
vorige maand viel de tv uit en sprong ook vanzelf aan dit bleef hij doen ook na resetten en batterij verwisselen van de ab. Melding gemaakt bij de... Bekijk bericht
17-09-2018 koop ue 55 mu 7000 € 890
in de loop van dit jaar gaan 6 pixels kapot ( heb evt foto's)
duurde even voor we door hadden wat... Bekijk bericht
Ik kan mijn telenet TV box niet bedienen met de One solar remote.
Huidige configuratie: Telenet TV box (Arris DCX960-STB-TN --> Yamaha... Bekijk bericht
Sinds gisteren heb ik geen beeld meer op mijn smart tv. (Samsung curved smart tv UE55H8000SLXXN) Bij het opstarten van de tv werkt alles behalve... Bekijk bericht
Goedenavond,
23-04-2020 een Samsung QE43Q60R gekocht. Na vier maanden is er in het scherm een backlight defect gegaan (uit zichzelf) en kosteloos... Bekijk bericht
Na de laatste update geeft de tv UE55AU7100KXXN
na elke keer inschakelen de melding zoeken naar updates.
Het vinkje voor automatisch zoeken... Bekijk bericht
Ik heb een UE55U8500 en wil full screen foto's tonen/streamen.
De app smart things van Samsung herkend de TV niet. (te oud?)
welke app... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds gisteravond hebben wij ineens een licht gevende vlek op onze televisie. We hebben de tv 5jr geleden gekocht. Garantie is uiteraard... Bekijk bericht
Sinds vorige week vrijdag de trotse eigenaar van een Samsung The Frame 65 inch 2022 model. Sinds vandaag heb ik de t.v. al drie keer moeten... Bekijk bericht
Allen, net een nieuwe Samsung 55"S95B OLED TV aangeschaft om gebruik te maken van de Gaming Hub functie en nu blijkt dat deze niet werkt?... Bekijk bericht
Probleem The Frame met ziggo apparatuur, next box denkt dat er een opname gemaakt word, dus schakeld het beeld weg en geeft alleen geluid door. Dit... Bekijk bericht
Hoi, ik heb een probleem(pje) met mijn Samsung TV ( UE65NU8050 ) Ik heb een tijdje geleden mijn emailadres gewijzigd waarmee ik inlog op... Bekijk bericht
Anoniem
@Neo001, @Mootjee, Ik heb na lang zoeken de oplossing gevonden! Stel ik
heb een Samsung account met ... Bekijk bericht
Onze QE55Q7FAM is bijna 5 jaar oud. Sinds enkele dagen lijkt er een defect te ontstaan. Zo af en toe wordt het beeld wazig met een roze/paarse... Bekijk bericht
Goedenavond,
Sinds vanmiddag doet onze tv raar, beeld gaat aan uit (wel zwart beeld) en je hoort het geluid van het net waar hij op staat.
... Bekijk bericht