Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy QLED 65Q74B start niet op

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2023 02:16 PM)
247 Weergaven
WTD1999
Journeyman
Opties
Hi allemaal,

Aangezien de winkel waar wij de TV (nog geen 2 jaar geleden) hebben aangeschaft ivm vakantie volgende week pas een monteur kunnen sturen stel ik de vraag ook hier;

Na gisteravond op een reguliere manier de TV te hebben uitgeschakeld (afstandsbediening) wil ik deze middag de tv via de afstandsbediening inschakelen. Echter start de TV niet op en krijg ik geen reactie. De box van KPN krijg ik wel aan, maar daar heb ik niets aan omdat ik geen scherm heb om te gebruiken.

Wat ik al heb gedaan;
- Kabels drukken in de Samsung one connect box
- one connect box een soft reset geven (eerste keer minstens 30 seconden van het stroom, tweede keer zeker 15 minuten van stroomtoevoer gehaald).
- Opstarten via de Smart Things app (geen reactie)

Daarnaast zijn kortgeleden de batterijen van de Samsung afstandsbediening vervangen.

Iemand hier bekend mee? Een idee over hoe te handelen? Ik vind een week zonder TV, ondanks dat ik niet bijster veel kijk, wel erg lang!

Bedankt alvast!
0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @WTD1999 ,

In principe moet de leverancier voor een oplossing zorgen.
Daar loopt je garantie en daar heb je een koopovereenkomst mee.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
WTD1999
Journeyman
Opties
Hallo Dick,
Dank voor de snelle reactie. Hier was ik al van op de hoogte en hier had ik ook al contact mee gehad. Ik was benieuwd of er nog andere opties waren waarop de TV wél opgestart zou kunnen worden 😁. Ik heb de reacties bij het bericht van +/- 2 uur geleden gezien, echter het verschil met die TV is dat ik bij onze TV nog geen mankementen heb kunnen waarnemen.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @WTD1999 ,

Geen dank! Je zou nog kunnen proberen om de tv met de fysieke knop in te schakelen.
Deze bevindt zich meestal onder de IR-sensor op de tv. Brandt deze overigens solid red?
En knippert deze als je een toets op de AB indrukt?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
WTD1999
Journeyman
Opties
Hallo,
Er heeft nog nooit een IR lampje gebrand voor zover ik weet. De fysieke knop op de TV heb ik uiteraard ook geprobeerd. De IR op de AB knippert wel op het moment dat ik hem probeer in te schakelen op andere toetsen gebruik.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @WTD1999 ,

Duidelijk! Hopelijk komt er gauw een monteur om het op te lossen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @WTD1999 ,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

WTD1999
Journeyman
Opties
Hallo Dick, bedankt voor de interesse. Tot op heden is het probleem niet opgelost. Maandag of dinsdag horen we hoe het gerepareerd gaat worden (aan huis of dat ze hem meenemen.)