op 09-04-2024 08:29 PM
Sinds augustus 2022 heb ik een Samsung The Frame 55LS03B (2022). 'Normale' TV kijk ik via een KPN ontvanger (Arris VIP5202) die via HDMI is aangesloten. Dit ging het eerste jaar prima maar na een jaar begon ik het scherm te krijgen dat er geen HDMI signaal is. Als ik dan de HDMI kabel uit de tv-ontvanger trok en er weer in deed dan kwam er wel weer HDMI signaal binnen op de TV en ging de TV het apparaat weer detecteren. Dan werkt het allemaal weer prima. Alleen telkens als de TV en de ontvanger uit hadden gestaan moet ik telkens de stekker er uit halen en erin doen om weer signaal op de TV te krijgen, best irritant. Heeft er iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe het op te lossen is?
Dingen die al zijn geprobeerd om het op te lossen en dus niet hebben gewerkt:
Alvast bedankt voor het meedenken!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-04-2024 09:42 AM
Goedemorgen @87remco ,
Zou je, om uit te sluiten, de tv willen resetten? Ga naar:
Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Eventuele eigengemaakte foto's moeten opnieuw teruggezet worden.
Het zou ook aan de Arris kunnen liggen. Misschien laten omruilen.
Anders moet er een monteur naar kijken.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
op 10-04-2024 09:42 AM
Goedemorgen @87remco ,
Zou je, om uit te sluiten, de tv willen resetten? Ga naar:
Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Eventuele eigengemaakte foto's moeten opnieuw teruggezet worden.
Het zou ook aan de Arris kunnen liggen. Misschien laten omruilen.
Anders moet er een monteur naar kijken.
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
op 11-04-2024 11:43 AM
op 30-04-2024 04:42 PM
Hallo Dick, excuus voor de late reactie! De email dat er een antwoord was gegeven was in m'n ongewenste email terecht gekomen. Ik ga het deze week proberen en dan laat ik weten of het heeft geholpen! De Arris heb ik overigens al een keer omgewisseld bij KPN en dat heeft toen niet geholpen.
op 30-04-2024 04:46 PM
op 06-05-2024 08:08 AM
Hallo Dick, ik heb vorige week de reset uitgevoerd en nu werkt alles weer zoals het hoort! Bedankt voor het meedenken!
op 06-05-2024 08:09 AM