Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding: service niet beschikbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2020 08:52 PM)
12827 Weergaven
Ralf1978
First Poster
Opties

Hallo,

ik krijg op mijn nieuwe Samsung Qled Q60R regelmatig de melding ‘deze service is niet beschikbaar’. 

Op de zenders 1-2-3 heb ik allemaal NPO1. De andere zenders werken niet. 

Heeft iemand enig idee wat dit betekent en hoe dit opgelost kan worden. Ziggo heeft het signaal gemeten en dat is in orde. 

groeten en bedankt. 

0 Likes
17 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties
Ralf1978
First Poster
Opties

Hallo dkoster,

bedankt voor je reactie. Ik heb even gekeken, oplossing die geboden wordt is stekker eruit en erin. Dit werkt inderdaad, maar vind ik niet echt een oplossing waarmee het probleem verholpen is. Zijn er toevallig ook andere oplossingen bekend of kan Samsung hier iets in betekenen? 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Ralf1978 , Ralf,

Dit zijn de enige 2 topics die ik ben tegengekomen. Het spanningsloos zetten is idd geen blijvende oplossing.

Er werd ergens wel geadviseerd om Hulp op Afstand te proberen. Misschien een idee --> Hulp op Afstand 

Op de site wordt aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Ralf,

Kijk je TV via een Ci+ module?

rsz-846676
0 Likes
Ralf1978
First Poster
Opties

Ja klopt. We hebben al een andere module ontvangen. Maar deze geeft ook de foutmelding. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Anonymous User, goedemorgen.

Dat is natuurlijk erg onhandig, zeker als je zo'n mooie TV hebt!

Als je gaat naar: Instellingen > Zenders > Algemene Interface > CI-Menu > On Demand (rode knop) instellingen > Activeren/Deactiveren en deze op Uit zet, krijg je als het goed de melding niet meer te zien.

Houd je me op de hoogte?

Groeten, 

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Ralf1978
First Poster
Opties

Hallo Martijn,

dank voor je reactie.

Ik heb zojuist de stappen doorlopen. Probleem is alleen dat ik het On Demand-menu met Movies&Series niet meer kan openen via de rode knop. Klopt dit, of is er een andere manier om dit te doen?

Groeten en bedankt,

Ralf.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, Ralf. 

Bedankt voor je terugkoppeling.

Het klopt inderdaad dat je hiermee de On-Demand functie uitzet.

We hebben ook de mogelijkheid om een afspraak op afstand met je in te plannen.

Mijn collega belt je dan terug en zal op afstand inloggen op je TV om de instellingen na te lopen.

Voor het maken van een afspraak heb ik nog wel wat extra informatie van je nodig.

Stuur mij een priveberichtje met je persoonsgegevens samen met het model- en serienummer van je TV.

Groeten, 

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Leono87
Student
Opties

Hoi Martijn, ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung Q70. Gisteren deed al het beeld en on demand het nog maar vandaag krijg ik het niet meer voor elkaar. Signaal en alles is goed volgens ziggo. Gr Leon

0 Likes