2 weken geleden
We hebben een nieuwe Smart Remote (A0700200) van Samsung gekocht (knopjes oude waren lam). Deze is inmiddels gepaired met de tv. Maar niet alle functies kunnen we bedienen, zoals via het Start-menu opnames bekijken. De melding die we krijgen is "de functie is alleen beschikbaar op een Samsung Smart-Afstandsbediening. Probeer het opnieuw met uw Samsung Smart-Afstandsbediening). " . We hebben inmiddels alle adviezen opgevolgd (uitzetten, batterijen eruit, x-seconden knoppen indrukken, etc.), maar niets werkt.
TV Type: UE43KS7500 S, Modelcode: UE43KS7500SXXN
KNP kastje: HBM2260 arcadyan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
een week geleden
@Dick heeft zijn uiterste best gedaan om je te helpen. Het is dan niet leuk om te lezen - - > 'De hulp die ik via deze community heb ontvangen, was volstrekt nutteloos.'
Vergeet niet dat mensen hier op de Community hun vrije tijd opofferen om anderen te helpen. Niet alle hulp brengt altijd een oplossing.
2 weken geleden
Goedenavond @Marand14 ,
Alle functies zijn alleen te bedienen met de originele. Klik op Afstandsbediening:
https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/ue43ks7500sxxn.htm?popular=yes
2 weken geleden
Ik snap het antwoord niet. De oude Smart Remote deed het altijd uitstekend. Vandaar dat we een nieuwe hebben gekocht. En het is een Samsung.
2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Hoi @Marand14 ,
Je geeft een ander nummer door: A0700200. Waar is deze aangeschaft?
De originele is de BN59-01247A. Stuur anders een foto.
2 weken geleden
via Amazon besteld.
2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Hoi @Marand14 ,
Zoiets via Amazon kopen, is soms niet de goede weg. Altijd via Samsung doen.
De afstandsbediening die bij de tv hoort, staat op de Onderdelensite die ik net stuurde. Deze dus:
Op de Onderdelensite staat ook: Afstandsbediening (TV 2016). Jouw tv is ook uit 2016.
2 weken geleden
Ik heb jaren de Samsung Smart Remote gebruikt. Deze wil ik vervangen met dezelfde. We hebben in 2016 de Samsung Smart Remote gekocht omdat we niet alle functies konden bedienen met 1 afstandsbediening. En nu vertel je me dat dat niet meer kan? En die melding dan, dat het KPN Start menu alleen met een Smart Remote te bedienen is? Als er geen manier is om de Samsung Smart Remote te koppelen opdezelfde manier als de oude dan wil ik dat graag weten. Want dat is per slot mijn vraag. En ter info de boven getoonde afstandsbediening is degene die we ooit vervangen hebben.
2 weken geleden
Hoi @Marand14 ,
Blijkbaar is de Amazon afstandsbediening afwijkend.
Om zeker te zijn kun je er remote naar laten kijken:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.
Houd je ons op de hoogt?
Fijne dag!
een week geleden
Uiteindelijk heb ik na veel verder zoeken de originele KPN AB weten te koppelen aan de TV. De nieuwe originele Samsung Smart Remote heb ik geretourneerd, aangezien ik deze dus niet goed werkend kreeg. Het kort door de bocht antwoord dat het dan wel zal komen doordat ik de SSM heb gekocht via Amazon en niet via Samsung, heb ik maar genegeerd. Dus ik heb mijn probleem zelf opgelost. De hulp die ik via deze community heb ontvangen, was volstrekt nutteloos.
een week geleden
@Dick heeft zijn uiterste best gedaan om je te helpen. Het is dan niet leuk om te lezen - - > 'De hulp die ik via deze community heb ontvangen, was volstrekt nutteloos.'
Vergeet niet dat mensen hier op de Community hun vrije tijd opofferen om anderen te helpen. Niet alle hulp brengt altijd een oplossing.