Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

KPN ontvanger koppelen SAMSUNG 50TU7020

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2022 09:24 PM)
1098 Weergaven
Germaine
First Poster
Opties

Wij hebben al jaren een Samsung 7 series en daar zo tevreden over dat we voor de slaapkamer ook een Samsung hebben aangeschaft. Een SAMSUNG Crystal UHD 50TU7020 met modelnummer: UE50TU7020WXXN.

maar nu krijg ik de kpn ontvanger niet herkenbaar op de tv, en kan ik ook de Samsung afstandsbediening koppelen. Weet iemand het probleem? 
Ik kan wel kijken via een HDMI ingang maar hij herkent het kastje niet zodanig als KPN zoals onze 7 series. En ook de functie universele afstandsbediening is niet te vinden. 

hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de foto en je terugkoppeling. Je kan deze afstandsbediening niet universeel instellen en koppelen met andere apparaten. Wellicht dat je de afstandsbediening van je TV ontvanger wel met de TV kan verbinden zodat je alsnog maar 1 afstandsbediening hoeft te gebruiken 😉

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Germaine, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om de afstandsbediening universeel in te stellen? Welke afstandsbediening heb je bij de TV gekregen? Kan je hier een foto van maken en deze delen met ons?

Als de TV uit is geschakeld, sluit dan de ontvanger aan. Stel de TV vervolgens helemaal in en dan zou de TV je ontvanger dienen te herkennen.

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

Germaine
First Poster
Opties

Helaas nog altijd niet gelukt. Dit is onze afstandsbediening. 

EFBD3E27-501B-4576-966B-94907B6F992B.jpeg

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de foto en je terugkoppeling. Je kan deze afstandsbediening niet universeel instellen en koppelen met andere apparaten. Wellicht dat je de afstandsbediening van je TV ontvanger wel met de TV kan verbinden zodat je alsnog maar 1 afstandsbediening hoeft te gebruiken 😉

Groeten,

Martijn

Germaine
First Poster
Opties

Beste Martijn, 

Mag ik vragen waarom dit niet zou kunnen?? 
Bijgevoegd een foto van onze andere afstandsbediening van de tv beneden en daarbij heb ik geen enkel probleem. 

FC613BF0-1FFC-4524-9295-AFC49F4CE4B4.jpeg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is geen Smart Remote en hierdoor kan je de afstandsbediening niet koppelen met een andere device. Het is dan ook erg bijzonder dat je aangeeft dit beneden wel te kunnen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Germaine
First Poster
Opties

Beste martijn. Beneden ging dat op het moment dat de tv ontvanger door de tv zelf herkend werd als kpn device. 
boven blijft het een “HDMI” aansluiting en herkend hij het niet als een kpn ontvanger. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook met een andere nieuwe HDMI kabel? Wordt de ontvanger dan wel herkent? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU