Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Streamen lukt niet meer op Samsung Crystal UHD 50TU7020 (2020)

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2021 07:59 PM)
1045 Weergaven
Alexandra2907
Apprentice
Opties

Wij hebben tot nu toe gewoon kunnen streamen via de Iphone naar de Samsung Crystal UHD 50TU7020 (2020). Als ik op de Iphone het streamings symbooltje selecteer en dan voor de tv kies, dan blijft hij maar de tv zoeken. Het modem is al uit en aan geweest, de Iphone ook. Waarom lukt het nu niet meer? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Alexandra2907 , Alexandra,

De iOS versie is inderdaad 14.4.2. Het tekentje in de Ziggo app is natuurlijk Airplay.
De softwareversie is up-to-date. Als Airplay op de al tv problemen geeft, dan kun je de tv resetten.
Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Zitten de tel. en de tv op hetzelfde netwerk?

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Alexandra2907 , Alexandra,

Nogal wat vragen. Is de volledige Model Code van de tv UE50TU7020WXXN?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1420.0? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Waarmee stream je? SmartThings? Heb je een Chromecast? Hoe is de tv aangesloten? Bedraad of via wifi?
Welke iPhone gebruik je? Wat is de huidige iOS versie die erop staat?

Graag hoor ik van je..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Alexandra2907
Apprentice
Opties

Modelnr tv klopt. Of heb je Version no nodig? Ik ben verbonden via de wifi. Ik heb de Iphone 11, software 14.4.2. Ik stream via de ziggo app naar de tv met het Schermafbeelding 2021-04-10 om 20.10.19.png tekentje, en kon daarna altijd de Samsug 7 kiezen. Daarna werd de tv verbonden met mijn Ziggo app. Het airplay werkt al helemaal niet, als ik naar de instellingen wil gaan op de tv van de Airplay blijft het scherm zwart. Ik kan wel gewoon op Netflix, Disney+ of zo, dat is allemaal via de wifi dus dat werkt prima. 

De software versie kan ik even niet op kijken, er is een voetbal wedstrijd bezig :smiling-face: :). Ik heb de tv vanaf 18 maart 2021, is wel een recente versie.

0 Likes
Alexandra2907
Apprentice
Opties

Software versie van de tv is inderdaad 1420.0

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

De iOS versie is inderdaad 14.4.2. Het tekentje in de Ziggo app is natuurlijk Airplay.
De softwareversie is up-to-date. Als Airplay op de al tv problemen geeft, dan kun je de tv resetten.
Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Zitten de tel. en de tv op hetzelfde netwerk?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Alexandra2907
Apprentice
Opties

Dat ga ik zometeen eens proberen. Op mijn Samsung 5 tv boven werkt het wel gewoon. Ik ben nu even via mijn ouderwetse Apple tv aan het streamen. :smiling-face:

Wij hebben geen vaste telefoon.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Handig zo'n Apple TV. Zo doe ik het altijd 😉. M'n tv heeft geen Airplay. Ik hoor het wel..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Alexandra2907
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

De reset heeft gewerkt, Airplay werkt weer. Ik hoop dat ik dit niet vaak moet doen, geen zin om de tv iedere keer weer helemaal in te stellen. In ieder geval bedankt voor de hulp

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Geen dank! Hopelijk gebeurt dit inderdaad niet meer.
Best even een klusje om alles weer opnieuw in te stellen.

Fijne zondag!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes