Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe vink ik “Accept Terms of Use” aan op het tv scherm?

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2019 10:27 AM)
661 Weergaven
Ron22
Apprentice
Opties

In een verzorgingshuis moet ik na het invoeren van de wificode “terms of use” aanvinken. Dit verdwijnt niet van mijn beeldscherm en de persoon kan met mijn kennis van zaken geen tv kijken. Elke keer als de tv aan gaat blijft dit venster na een paar minutern terug konen. Het type tv is een UE40ES6710.. telefonisch contact met de td van Samsung leverde geen oplossing op. Kan iemand een tip of een mogelijkheid tot het uitzetten van wifi van de tv geven?

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Beste @Ron22 , Ron,

Is de volledige Model Code van de tv UE40ES6710SXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv. (uit 2012)

De melding die je krijgt, zijn de Gebruikersvoorwaarden van het WiFi netwerk.

Blijkbaar heb je niet genoeg rechten om dit netwerk te mogen gebruiken. Ligt niet aan de tv.

Hiervoor moet je even contact opnemen met de netwerkbeheerder van het verzorgingshuis.

Ik begrijp alleen je vraag over het uitzetten van de WiFi niet. Hoe wil je dan een connectie maken?

Is daar dan een mogelijkheid om dit bedraad te doen?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Ron22
Apprentice
Opties

Dank je voor je snelle reactie, Dick.

Dat is idd de volledige code, met “version 2” als aanvulling.

In het verpleeghuis is een draadloos gastennetwerk. Als je dit selecteert dan krijg je een pop up waarin je “accept terms of use” moet aanvinken. Het is idd een pop up van de zorggroep. Op de smartphone doe je dit mbv het touchscreen. Het is me niet gelukt om dit met de afstandsbediening van de tv het open vakje aan te vinken. Elke keer als de tv aan gaat verschijnt na een tijdje deze pop-up en kan de niet mobiele persoon het programma niet meer volgen. 

Er is geen bekabeld netwerk aanwezig.

we wilden kijken of we misschien Netflix oo de tv konden krijgen. Dat is dan niet mogelijk en ndus niet nodig. Een oplossing om de pop-up te vermijden zou zijn om de wifi in een menu van de tv uit te zetten zodat de tv niet telkens “iets” wilt doen met het nu overbodige draadloze netwerk. Ik weet alleen niet hoe ik dit voor mekaar kan  krijgen. Ik hoop dat ik het nu iets duidelijker heb kunnen verwoorden.

groeten

Ron

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Ron22 , Ron,

Bedankt voor je uitgebreide verhaal! De pop up krijg je niet weg.

Dit lukt alleen op een mobile (touchscreen) of pc/laptop (muis). De tv heeft dit dus niet.

Het zou kunnen als de Netwerkbeheerder de Gruikersvoorwaarden voor deze user uitzet.

Dit zal wel niet mogelijk zijn. WiFi is niet in het menu van de tv uit te zetten.

Je kunt daar alleen kiezen om via WiFi of Bedraad verbinding te maken.

Een ander probleem is het installeren van Netflix op deze tv.

Gezien de leeftijd van de tv (2012) wordt dit niet niet meer ondersteund.

Hiervoor zou je een Google Chromecast moet aanschaffen. Ondersteund Wifi.

https://www.coolblue.nl/product/652783/google-chromecast-v3.html

https://www.coolblue.nl/advies/installeren-chromecast.html

Hopelijk gaat dit werken op dit netwerk..

Suc6!

Groet, Dick
0 Likes
Ron22
Apprentice
Opties

Indien de netwerkbeheerder geen wijzigingen wil/kan aanbrengen in de gebruikersvoorwaarden, dan betekent dit dat deze tv onbruikbaar is in dat verpleeghuis. Dat is jammer.

bedankt voor je hulp en uitleg in je terugkoppeling, Dick.

groet,

Ron

DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Ron22 , Ron,

Dat is zeer jammer, Ron en geen dank natuurlijk!

Vervelend voor de niet mobiele persoon.

Hopelijk komt er een andere oplossing voor hem/haar.

Suc6 en nog een fijne dag!

Groet, Dick