op
12-10-2021
10:57 PM
- laatst bewerkt op
15-10-2021
09:57 AM
door
Tessa
Beste!
Ik heb op 25 september een televisie gekocht met modelnummer: 65QN85A (2021).
Op deze tv zit een 500 EUR cashback actie, voorwaarden: https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_34973.pdf
Registratienummer: NLD4566264DDNTQ
Hiervoor zijn drie documenten belangrijk:
- Foto van aankoopbewijs
- Foto van serienummer tv scherm
- Foto van uitgeknipte streepjescode op doos
Ik heb al deze documenten ge-upload, echter was de aanvraag niet geldig omdat ik vergeten was de stikker uit te knippen, oeps!
De doos van deze 65" tv, die aardig groot is, heb ik niet al deze dagen in de kamer laten staan, daar was hij te groot voor, deze ligt dus al in de papier container.
Het gaat om erg veel geld en de doos die heb ik niet meer 😞
Hoe kan ik toch nog de cashback aanvraag afronden? Ik heb er erg lang voor gespaard en ben erg blij met de TV. De kwaliteit is echt top, dus ik zou het erg jammer vinden als de cashback niet meer door kan gaan door mijn stomme fout.
Met vriendelijke groet,
Steff
op 13-10-2021 09:47 AM
Hoi Steff, vervelend maar dit is om fraude tegen te gaan. Wat je kunt doen is een foto maken van je woonkamer waar de TV te zien is, en een foto waar het menu te zien is, navigeer in het menu even waar de serienummer en modelnummer te zien zijn, maak daar een foto van en maak hem zo dat je het menu leesbaar hebt en een stuk van je tv meubel/muur. Hopelijk lukt het dan nog om de cashback te krijgen.
op 13-10-2021 02:57 PM
Hallo Rohit,
Dankje voor je reactie. Dat is erg fijn om te weten.
Ik had perongeluk alweer de cashback aanvraag ingedient omdat er iets vreemds met de foto's gebeurde. Dus ik denk dat ik weer even moet wachten tot hij is afgekeurd, waarna ik de nieuwe foto kan toevoegen en de aanvraag kan afronden.
op 15-10-2021 09:55 AM
Goedemorgen @Steff-1,
Oeps, kan gebeuren, gelukkig valt dit in de meeste gevallen gewoon nog op te lossen.
Even nog als aanvulling op het bericht van @Rohit. Als je geen foto van de uitgeknipte barcode toevoegt dan is het alternatief inderdaad de foto van het menu, echter kunnen wij geen garantie geven dat het goedgekeurd zal worden omdat dit logischerwijs fraudegevoelig is. Naast de reeds gevraagde foto zal er daarom ook een foto nodig de product sticker achterop jouw televisie.
Mocht je er niet uitkomen laat dit dan weten zodat ik erbij kan helpen.
Groeten,
Tessa
op 12-12-2023 07:22 PM
Dag Tessa, zou je met mij contact op willen nemen over een actie waar ik aan deelneem, maar waarvan mijn partner het doosje weg heeft gegooid? Hartelijke groet, Marlie
op 12-12-2023 07:23 PM
Dag Tessa, zou je met mij contact op willen nemen over een actie waar ik aan deelneem, maar waarvan mijn partner het doosje weg heeft gegooid? Hartelijke groet, Marlie
op 12-12-2023 07:26 PM
Goedenavond @Members_srmXzxp , Marlie,
Je post in een topic uit 2021 🤷♂️. Tessa is ook niet meer werkzaam in de Community.
Zou je hiervoor een algemeen topic willen aanmaken? Graag met de juiste gegevens. Via onderstaande link:
https://eu.community.samsung.com/t5/forums/postpage/board-id/nl-tv