Heb tv van T-Mobile via Entoneamulet 515b tot vandaag werkte alles prima smart AB gekoppeld aan TV als ‘Entone’ Heb een reset gedaan en... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
| Custom List Message Item |
|---|
|
Heb tv van T-Mobile via Entoneamulet 515b tot vandaag werkte alles prima smart AB gekoppeld aan TV als ‘Entone’ Heb een reset gedaan en... Bekijk bericht |
|
Beste samsung, ik heb nu tot 2 keer aan toe, via facebook een vraag gesteld , 1 ging over de levertijd van een tv en 2 ging over de EZCal app, maar... Bekijk bericht Hi @Knoet1, goedenavond. Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we he... Bekijk bericht |
|
Goedemiddag, Ik kan nergens vinden waar ik een klacht kan indienen, dus doe ik dat maar hier in de hoop dat het dan eens serieus wordt genomen.... Bekijk bericht Hoi @Melissa11, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! ... Bekijk bericht |
|
#frame 32 - #Smartthings "Uw TV wordt geregistreerd bij uw Samsung account" De app komt niet verder dan deze melding, graag uw... Bekijk bericht Hoi @RJB22 , Thanks! Het registreren kan soms erg lang duren en geeft dan vervolgens een foutmelding... Bekijk bericht |
|
Op 2-1 van dit jaar de QE55QN95A gekocht. Soms wordt het beeld zwart en valt het geluid weg voor een seconden of 2, erg vervelend. ... Bekijk bericht Hi @JohnvanMeteren, goedemiddag. Je hebt zo te lezen al een hoop geprobeerd 💪 Stuur mij anders een ... Bekijk bericht |
|
Ik heb sinds kort een sonos beam gen 2 gekocht. Deze zit aangesloten met een hdmi op de hdmi arc aansluiting op de tv. Zover ik kan beoordelen... Bekijk bericht Hey Guido, @Guido1986 , Bedankt voor je terugkoppeling! Dat is een mooie vondst!Fijne avond! Bekijk bericht |
|
Tijdens het starten van de smart hub gaat de tv uit en start weer op. Zolang we de smart hub maar niet gebruiken en dus geen app starten gaat het... Bekijk bericht Hoi @Marconosto , Zeker niet. Een Smart Hub hoort gewoon bij elke Smart TV.Er kunnen hooguit sommige... Bekijk bericht |
|
Hi, Ik heb recent tv gekocht 55Q80A 2021 Hier zat smart remote bij met 3 knoppen 1 voor Netflix 2e voor prime 3e voor... Bekijk bericht |
|
Hallo, Mijn Samsung TV (UE40F7000SLXXN) valt zomaar uit en start uit zichzelf opnieuw op. Dit probleem is sinds vandaag begonnen. Ik kon ca 1... Bekijk bericht Stroom kabel van TV een paar minuten tot uren uitrekken, @Alex501. Heb je nog andere apparaten aange... Bekijk bericht |
|
Beste, Op 12 januari 2022 heb ik via de webshop PlatteTV.nl een Samsung televisie Neo QLED 4K 65QN95A (2021) en een Sonos geluidsststeem gekocht,... Bekijk bericht Hoi @Members_CIRJrow , Henk, Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het is opgelost... Bekijk bericht |
|
Wat een frustratie om een gratis frame aan te vragen na aankoop the frame TV: 1. via de normale weg ( zoals Samsung) het aangeeft 2 pogingen... Bekijk bericht Hoi @Feta_2022, goedemiddag. Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! ... Bekijk bericht |
|
Goedenavond allemaal Mijn naam is John en ik heb een vraag: Ik heb de samsung qe65qn90a televisie gekocht samen met de hw-q950a soundbar. Deze is... Bekijk bericht Hoi @leen1967 , Dat is natuurlijk ook mogelijk.Ik was ervan uitgegaan dat de apps op de tv gebruikt ... Bekijk bericht |
|
betreft neo qled 4k 55 inch 93a. Vooral op ziggo en bbc 1 bij voetbalwedstrijden lijkt het soms dat beeld heel even vertraagd zodat het lijkt dat... Bekijk bericht |
|
Kan iemand helpen Heb een TV Samsung UE55KS8000 en kan niet verbinden met WiFi?? Iemand tips ? Thanks Bekijk bericht Goedemorgen @Abdel 3 , Dat is goede nieuws! Fijn dat het is opgelost! Fijne dag! Bekijk bericht |
|
Als ik de freestyle preorder via samsung staat bij de galaxy buds2 dat ik inclusief wirelesscharger . Dit staat er niet bij als ik via samsung... Bekijk bericht |
|
Televisie gekocht met extra frame maar door latere levering lukt het niet de frame te bestellen. ik heb 26 november 2021 een tv gekocht met een... Bekijk bericht Hey @Chant1973 , Dat is goed nieuws! Houd je ons op de hoogte van de voortgang? Fijne avond! Bekijk bericht |
|
Hoi,Met black friday heb ik de Samsung Neo Qled 55QN93A gekocht. Ik heb hier nu al een tijdje wat problemen mee maar ik weet niet hoe dit op te... Bekijk bericht
Wanneer de klacht na een reparatie weer terug is gekomen zal er opnieuw een serviceverzoek voor dien... Bekijk bericht |
|
sinds kort heb ik de 32" Full HD 32T5300 Smart TV (2020) en ik heb een nieuwe Samsung tv met een vrij nieuwe afstandsmeting bij de smart... Bekijk bericht |
|
Al een tijdje probleem met ruim jaar oude televisie van Samsung. Beeld viel weg en afstandsbediening reageerde niet meer. Een aanta keer via... Bekijk bericht Wij kunnen hier helaas niets in betekenen voor je. De TV is beschadigd binnengekomen bij ons Service... Bekijk bericht |
|
Hallo ik zit al 3 maanden met probleem dat ik mijn qled tv niet kan koppelen met mijn soundbar van Samsung via HDMI kabel winkel expert heeft... Bekijk bericht Inmiddels contact gehad met Samsung, komen er niet uit volgende week vrijdag komt monteur langs Bekijk bericht |