Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

happering

(Onderwerp aangemaakt op: 23-01-2022 08:16 PM)
2477 Weergaven
veldmannentje
Explorer
Opties

betreft neo qled 4k 55 inch 93a. Vooral op ziggo en bbc 1 bij voetbalwedstrijden lijkt het soms dat beeld heel even vertraagd zodat het lijkt dat een speler in slomo een aktie maakt. En in het algemeen bij een bijvoorbeeld snelle beweging van bijvoorbeeld hand of hoofd. Zie je het bij de beweging het hoofd even blijven hangen zodat je meerder hoofden of handen ziet. Wie heeft hier ervaring mee?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Heisenberg25
Journeyman
Opties

Neen, absoluut niet. Lees hoe langer hoe meer negatieve reacties op de TV Box. Ik had de Panasonic Plasma met digicorder voor de nieuwe combinatie van Samsung Neo QLED/TV Box en kan me niet herinneren dat we bij de eerstgenoemde combinatie ooit dit soort beeldissues hadden. Ik heb die plasma met de "oude" digicorder (die we stoemelings hebben kunnen vrijwaren van inlevering 😋) naar onze bovenverdieping gezeuld om daar te installeren zodat ik tenminste alle opnames die je anders kwijt bent, daar kan bekijken. Daarvoor - zo denk ik - hoef je niet interactief te zijn maar gebruik je de digicorder gewoon als externe schijf, toch? Enfin, ook dus om te zien of de beeldkwaliteit daar nog ok is. Maar ik heb me er al bij neergelegd dat het niet aan de TV toestellen ligt. Telenet moet dringend kwaliteit boven commercieel gewin gaan plaatsen. Ik vermoed dat hun kabelnetwerk her en der nog aan dringende verbetering toe is. Onlangs, zonder informatie vooraf, werd door Telenet techniekers, aan onze gevel een zwarte kunststof box geïnstalleerd, waarmee echter geen kabels verbonden zijn. Enig idee wat daarvan de bedoeling is? Ze hebben ook hier en daar kabels vervangen of beter bevestigd (en daardoor om de haverklap geen internet tijdens hun werken...).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
32 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @veldmannentje ,

Bedankt voor het aanmaken van een topic!
55 inch 93a is niet de volledige Model Code waarom ik had gevraagd.
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Anders bij  Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Zie je dit ook bij apps, bv. YouTube of Netflix? Zou je een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken?
Zie je het daar ook op terug? Waarmee kijk je tv? CI+ module? Mediabox XL/Next?
Zou je met de interne browser van de tv een speedtest willen doen?
Liefst hier -> https://www.caiway.nl/internet/speedtest Anders bij https://fast.com/nl/

signatureee
Groet, Dick

veldmannentje
Explorer
Opties

QE55QN93AATXXN TYPE NUMMER 

MEDIBOX ZIGGO HUMAX

PING TEST 16 MS  JITTER 16 DOWNLOAD 4.0 UPLOAD 3.2

dank voor terugkoppeling

0 Likes
veldmannentje
Explorer
Opties

ping test met laptop gedaan, maakt dit veel uit?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @veldmannentje ,

Bedankt! Ik kan me niet voorstellen dat deze cijfers kloppen.
Een 4K tv heeft minimaal 25 Mbit/s nodig. Ping en Jitter zijn sowieso te hoog.
Is de up- en download gemeten met de interne browser van de tv?
Er staat ook nog een vraag open: Zie je dit ook bij apps, bv. YouTube of Netflix?
Zou je een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken? Zie je het daar ook op terug?
Over welk type Humax gaat het?

signatureee
Groet, Dick

veldmannentje
Explorer
Opties

Hallo Dick , via laptop pingtest gedaan. dat is niet juist?

0 Likes
veldmannentje
Explorer
Opties

ja had ik al gedaan een demo is het veel minder. Type Humaxhumaxhumax

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het gaat niet om de laptop, maar om de tv.
Het gaat me om de snelheid die daar gemeten wordt.
Graag meten met de interne browser van de tv.
Als deze niet op de Smart Hub staat, dan kijken bij APPS -> Gedownloade app..

signatureee
Groet, Dick

veldmannentje
Explorer
Opties

hallo Dick,

de zojuist toegevoegde foto was van de onderkant humax is die bij u binnengekomen.

heb geen enkele ervaring met interne browser tv, hoe kan ik dit vinden en gaan uitvoeren?

Dank.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Had ik net doorgegeven. Als deze niet op de Smart Hub staat, dan kijken bij APPS -> Gedownloade app.
Je mag ook met je tel. in de buurt van de tv een speedtest doen. Graag in Mbit/s (Mbps).

signatureee
Groet, Dick