op 23-01-2022 08:16 PM
betreft neo qled 4k 55 inch 93a. Vooral op ziggo en bbc 1 bij voetbalwedstrijden lijkt het soms dat beeld heel even vertraagd zodat het lijkt dat een speler in slomo een aktie maakt. En in het algemeen bij een bijvoorbeeld snelle beweging van bijvoorbeeld hand of hoofd. Zie je het bij de beweging het hoofd even blijven hangen zodat je meerder hoofden of handen ziet. Wie heeft hier ervaring mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-06-2022 12:22 PM
Neen, absoluut niet. Lees hoe langer hoe meer negatieve reacties op de TV Box. Ik had de Panasonic Plasma met digicorder voor de nieuwe combinatie van Samsung Neo QLED/TV Box en kan me niet herinneren dat we bij de eerstgenoemde combinatie ooit dit soort beeldissues hadden. Ik heb die plasma met de "oude" digicorder (die we stoemelings hebben kunnen vrijwaren van inlevering 😋) naar onze bovenverdieping gezeuld om daar te installeren zodat ik tenminste alle opnames die je anders kwijt bent, daar kan bekijken. Daarvoor - zo denk ik - hoef je niet interactief te zijn maar gebruik je de digicorder gewoon als externe schijf, toch? Enfin, ook dus om te zien of de beeldkwaliteit daar nog ok is. Maar ik heb me er al bij neergelegd dat het niet aan de TV toestellen ligt. Telenet moet dringend kwaliteit boven commercieel gewin gaan plaatsen. Ik vermoed dat hun kabelnetwerk her en der nog aan dringende verbetering toe is. Onlangs, zonder informatie vooraf, werd door Telenet techniekers, aan onze gevel een zwarte kunststof box geïnstalleerd, waarmee echter geen kabels verbonden zijn. Enig idee wat daarvan de bedoeling is? Ze hebben ook hier en daar kabels vervangen of beter bevestigd (en daardoor om de haverklap geen internet tijdens hun werken...).
op 03-06-2022 12:27 PM
Hoi @Heisenberg25 ,
Ik heb hier eigenlijk niets meer aan toe te voegen 😉. Helemaal met je eens.
Zullen we het topic dan maar sluiten?
Fijn weekend ☀️😎!
op 03-06-2022 12:31 PM
Akkoord. Alleszins bedankt voor de gewaardeerde assistentie!👍