Onze TV heeft 2 Samsung accounts er op staan, 1 is van ons maar de andere is van een onbekend persoon, multicats. Wij kunnen het er niet afhalen... Bekijk bericht
See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
Onze TV heeft 2 Samsung accounts er op staan, 1 is van ons maar de andere is van een onbekend persoon, multicats. Wij kunnen het er niet afhalen... Bekijk bericht |
Ik heb de tv ontvanger van T-mobile op de ons connectbox aangesloten, maar er zitten erge haperingen in het beeld. De ene zender erger dan de... Bekijk bericht |
Ik heb op 10-02-2016 een Samsung UE55JS8500 55 inch Ultra HD/4K TV gekocht en was er blij mee nu probeer ik tennis (wimbeldon) te kijken en is het... Bekijk bericht @DickKoster schreef: ... deze oplichter ... dit soort malafide bedrijven. Dit zijn gewaagde uitsprak... Bekijk bericht |
Goededag, onze samsung ue49ku6650 van ongeveer 2,5 jaar oud vertoont sinds kort een donkere verticale balk door het scherm. Zie bijgevoegde foto,... Bekijk bericht |
Goedemorgen, Sinds gisteren heb ik ineens geen beeld meer, maar wel nog het geluid. Het ligt niet aan instellingen of verbindingen. ... Bekijk bericht Hi @Sneakerhaed , Alan, Beter laat dan nooit 😉. Mooi dat ie weer werkt! Bedankt voor je terugkoppel... Bekijk bericht |
Goeie dag Ik ben in het bezit van een Samsung TV sinds 2014. Vandaag tijdens het kijken van een uitzending is het beeld plotseling weg... Bekijk bericht Goedenavond @LuisSanchez , Een vervelend verhaal! Volgens de door jou gestuurde Model Code is het in... Bekijk bericht |
De tv benoemt alles wat wij doen. "Volume 5, volume 8, zender 7 ect." We worden er gek van en krijgen het niet uit. Waar zit de knop om... Bekijk bericht |
Ik overweeg de aankoop van een 2019 55" The Frame toestel, maar wil het eerst in het echt bekijken. Helaas kan niemand bij Samsung mij... Bekijk bericht Bedankt voor je reactie. Ik heb bij de usual suspects gehoord intussen, maar media markt, noch fnac,... Bekijk bericht |
Sinds Afgelopen vrijdag heb ik geen beeld meer op mijn TV. Mijn eerste gedachte was dat de digicoder niet meer goed werkte. Na overleg met Telenet... Bekijk bericht Goedemorgen @HB6 , Henri, Bedankt voor je terugkoppeling! Deze informatie is uiteraard zeer bruikbaa... Bekijk bericht |
goedendag ik heb een samsung ue55d6530 nu had ik via een kennis gezien hoe je netflix video land moe koppelen met de telefoon ma nu is het geval... Bekijk bericht Beste @tatto25 , De Code die je nu doorgeeft is het model/type. Eerder had ik gevraagd om de volledi... Bekijk bericht |
Onze Frame TV heeft sinds kort de vervelende eigenschap dat hij willekeurig van Favoriete zenders overschakelt naar Alle zenders, dit kan elk... Bekijk bericht |
Sinds gisteravond heb ik alleen maar verticale strepen. Ik kan dus verder niks zien dus ook niet of ik wel of niet een menu nog krijg. Ik heb wel... Bekijk bericht @MartinUE55ks800 Ik zou daar echt niet mee akkoord gaan! De leverancier is verplicht je een deugdeli... Bekijk bericht |
I recently bought a UE55RU7100WXXN, from which I understood would support 5GHz. However I am unable to find my 5Ghz network, it can only detect... Bekijk bericht Hi peepz,Net als bij de 2018 modellen, is het t/m 7300 modellen alleen 2.4Ghz. Bekijk bericht |
In een verzorgingshuis moet ik na het invoeren van de wificode “terms of use” aanvinken. Dit verdwijnt niet van mijn beeldscherm en de persoon kan... Bekijk bericht Hi @Ron22 , Ron, Dat is zeer jammer, Ron en geen dank natuurlijk! Vervelend voor de niet mobiele per... Bekijk bericht |
Wanneer ik een serie/film start op Netflix in HDR dan wordt het beeld zo'n 75% donkerder. Wie weet: [a]-hoe dit komt [b]-of ik dit ook kan... Bekijk bericht Hallo allemaal, Ik heb in de zelfde periode exact het zelfde meegemaakt! Uiteindelijk besloten om da... Bekijk bericht |
Hallo allemaal! Ik zag dat de QLED 55Q60R op meerdere sites werd aangeboden voor ong. €850. Vergeleken met vele andere QLED’s is dit een vrij... Bekijk bericht Goedenavond @paulhilders100 , Paul, Dit kan natuurlijk niemand uitleggen, want die prijs hangt af va... Bekijk bericht |
Hoii, mijn tv loopt opeens helemaal vast. De uitknop via de afstandbediening en via de tv zelf werkt ook niet meer. De tv geeft nergens een... Bekijk bericht Beste @Danielleeg , Als dit inderdaad de code is, dan heb je geen Benelux model. Introductiejaar van... Bekijk bericht |
hoi heb even een vraag ik wil een video streamen dat gaat goed maar hoe krijg ik er een srt bestand erbij geladen voor ondertitelling Bekijk bericht |
Hallo, sinds gisteren ineens wazig en dubbel beeld. Alles gecontroleerd, kabels en ook de module plus Ziggo kaartje. Dit is allemaal in orde. Net... Bekijk bericht Hoi @Enzovds007 , Dankjewel! Duidelijk. Dit probleem moet je melden bij de leverancier. Waarschijnli... Bekijk bericht |
Ik moet iedere keer de tv uit het stopkontakt trekken om opnieuw te kunnen starten met kijken. Wie herkent dit probleem en weer een oplossing? ... Bekijk bericht Goedemorgen @BT4 , Bert, Al terug van vakantie? Is je probleem inmiddels opgelost? Bekijk bericht |