Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe kan ik Third Party apps installeren op mijn Smart TV?

(Onderwerp aangemaakt op: 26-02-2023 07:14 PM)
3827 Weergaven
BeauDL
Apprentice
Opties

Ik wil de app XCIPTV op mijn Smart TV installeren, deze staat niet in de app store van Tizen maar wel in de google play store, hoe kan ik de APK installeren op mijn TV via een USB stick? Het is een 65 Inch BU8002.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @BeauDL ,

Je kunt geen Android apps op een TizenOS tv installeren..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @BeauDL ,

Je kunt geen Android apps op een TizenOS tv installeren..

signatureee
Groet, Dick

BeauDL
Apprentice
Opties

Zou het op een andere manier kunnen? Ik heb overal gekeken en ze zeggen dat je developer mode aan moet zetten maar dat is er niet.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@BeauDL ,

Je kunt alleen apps uit de Store van de tv installeren.
Android en TizenOS zijn 2 verschillende besturingssystemen.

signatureee
Groet, Dick

BeauDL
Apprentice
Opties

Ok, bedankt voor je reactie.

Pastizgo
First Poster
Opties
Hoi BeauDL ,, klopt dat het meeste niet werkt,, >> maar er zijn zeker wel appst die niet in de' store staan maae wel te te installeren .. Ik neem aan dat je.' een IPTV app zoekt ..kijk bij bijvoorbeeld : https://siptv.eu/howto/sammy/ daar word uitgelegd hoe je een app,, via een simpele USB stick toch op je Tizen kunt krijgen...(er is ook een Tizen Studio Software waar je je eigen apps mee kan schrijven en overzetten beschikbaar)bbij Samsung te downloaden ) als ervaringsdeskundige kan ik je wel vertellen dat het aanbod beperkt is maar er zijn nog meer mogelijkheden . alleen heel moeilijk te vinden (' Sa msung TV'S in een an der land bijvoorbee. USA hebben veel meer apps maar ook online playstores.. Nederland heeft dit helaas niet.. Ik heb een filmpje van een gast uit India (ii g die kant op) gezien die de Google Play Store met succes op z'n Sam Zong TV wist te installeren ( verstond er helaas geen #@#@ moer van .. ik ga mis schien nog eens een keer ie en poging proberen om G.Playstore > toch op Tiizen te krijgen.. /tenslottte\r als ik je een betere tip kan geven : check bij Ali china naar een 4K Android BOX''. .' Ca. 25$ dan heb je je Android met Google playstore ( etc. legio possibilities. >>..^.. 'zoals een android-phone) SUC6 ermee... byebyeman

f )
0 Likes