Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV Vlaanderen app niet tussen apps

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2024 09:00 AM)
140 Weergaven
Ewoud1969
First Poster
Opties

Beste,

wij zijn gisteren bezig geweest om TV Vlaanderen app te installeren.maar staat er niet tussen. 
ik heb al veel gelezen dat met serie nummer kan liggen.
Tv staat in Frankrijk maar gekocht bij Coolblue en geleverd in België.

Model van m’n TV is : QE55Q80AAT.

Nu lees is online dat er XXN of zo achter moet staan voor Benelux model.

Bij een vriend van mij hier in Frankrijk heeft en in Frankrijk Smart tv gekocht daar staat de TV Vlaanderen app wel gewoon tussen.

kunnen jullie mij helpen ?

mvg

Ewoud

 

 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @Ewoud1969 ,

Als de Model Code eindigt op XXN, dan is het een Benelux model en alleen geschikt voor die 3 landen.
Je bent verbonden met een Franse provider. Apps worden niet alleen beschikbaar gesteld aan de hand van de Model Code, maar op regio, dus de fysieke locatie waar de tv staat.
Er zijn echter 2 oplossingen:

  • Het opzetten van een VPN verbinding --> https://www.vpngids.nl/vpn-info/wat-is-een-vpn/
  • Het aanschaffen van een Google Chromecast. Je kunt dan vanaf je telefoon of tablet de app casten naar de tv. Een telefoon of tablet heeft geen last van het veranderen van locatie
signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @Ewoud1969 ,

Als de Model Code eindigt op XXN, dan is het een Benelux model en alleen geschikt voor die 3 landen.
Je bent verbonden met een Franse provider. Apps worden niet alleen beschikbaar gesteld aan de hand van de Model Code, maar op regio, dus de fysieke locatie waar de tv staat.
Er zijn echter 2 oplossingen:

  • Het opzetten van een VPN verbinding --> https://www.vpngids.nl/vpn-info/wat-is-een-vpn/
  • Het aanschaffen van een Google Chromecast. Je kunt dan vanaf je telefoon of tablet de app casten naar de tv. Een telefoon of tablet heeft geen last van het veranderen van locatie
signatureee
Groet, Dick