Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

HDMI poorten QLED QE49Q6F werken niet?

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2019 06:24 PM)
2628 Weergaven
Christophe51179
Journeyman
Opties

Beste forum,

Sinds 1mnd heb ik een QE49Q6F. Na 11 jaar een LCD een wereld van verschil. Echt tevreden. 

Tot 3 dagen geleden. Plots begon het beeld via Scarlet/proximus decoder om de zoveel tijd een fractie van seconde uit te vallen. Frequentie van onderbreking steeg met de tijd. 2 dagen geleden viel het beeld via decoder plots uit. Ik ben echter niet zo technisch aangelegd 'het moet stupid proof zijn :-)'. Wanneer ik naar 'bron' ga merk ik op dat er bij al de HDMI poorten nu een "aan/uit" symbool staat samen met een blauw 'vinkje' bij de gebruikte poort. Dit was me eerder nog niet opgevallen. De tv heeft de laatste update. Ik heb de decoder al naar fabrieksinstellingen gereset alsook de televisie. Echter zonder resultaat. Ook bv mijn laptop vindt de televisie niet, wat eerder wel het geval was. Ik heb ook al andere HDMI kabels gebruikt.

Vanmorgen bij het opzetten van de televisie lukte het als bij wonder wel... voor enkele seconden. toen viel het weer uit. 

Alles via internet werkt wel enkel de HDMI niet. Volgende week vrijdag komt er iemand van servilux maar ik heb toch het gevoel dat het iets met de instellingen te maken heeft.  In bijlage een foto van de HDMI poorten met het aan/uit symbooltje.E9AfKDWtTgqrldsokRqFHQ.jpg

0 Likes
13 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Christophe51179,

Is je probleem inmiddels opgelost?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Christophe51179
Journeyman
Opties

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Christophe51179,

Ik doe mee...

duimen.jpg

Groet, Dick
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Christophe51179,

Heeft Servilux nog iets kunnen oplossen?

Groet, Dick
0 Likes