Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

geen recht op garantie zonder factuur terwijl productiedatum 2020 is.

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2021 06:41 PM)
876 Weergaven
kamal90
Student
Opties

Ik heb al een tijdje een samsung Q80t (2020) en ik krijg uit het niets een zwarte verticale streep op mijn scherm. Nu wil ik gebruik maken van fabrieksgarantie maar daar heb ik volgens de medewerkers geen recht op omdat ik geen factuur heb. Kunnen ze dat zomaar doen terwijl de productiejaar van de televisie 2020 is? Dat is nog geen 2 jaar oud.

0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @kamal90 ,

Waar is de tv aangeschaft? De aanschafdatum is bepalend voor de eventuele fabrieksgarantie..

signatureee
Groet, Dick

kamal90
Student
Opties

De tv heb ik zelf gekregen van mijn schoonvader en hij heeft geen factuur gekregen van diegene.  Is het niet logish dat ik er nog recht op heb? productiedatum is 2020 en we zitten nu nog in 2021.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@kamal90 ,

Dat zal lastig worden. Je zult toch iets van bewijsstukken moeten overleggen.
Een bankafschrift bijvoorbeeld. Zie:
https://www.vergelijk-factuurprogramma.nl/heeft-een-klant-zonder-factuur-recht-op-garantie/

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kamal90, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Het is natuurlijk niet fijn wanneer je een streep over het beeld hebt. Om dit te laten herstellen zal er een reparatie volgen echter zonder aankoopbon of pakbon is dit niet onder de garantie te claimen. De fabrieksgarantie gaat in op het moment van aankoop en de aankoopbon is daarmee het garantiebewijs.

Wil je de TV laten maken onder de garantie dan kun je het beste even in contact komen met de originele koper en om de bon vragen.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag van je!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_DwiYgpn
First Poster
Opties

Hoi Martijn, volgens mij begreep je de vraag niet goed. Het genoemde model is pas 1 april 2020 in de markt gekomen. Dus kon de tv op het moment van schrijven per definitie niet ouder zijn dan 2 jaar. Mag hopen dat Samsung in zo'n geval coulance toepast! 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_DwiYgpn, goedemorgen.

De aankoopdatum bepaald de startdatum van de garantie, zonder een factuur of pakbon van jouw aankoop kunnen wij een reparatie niet onder garantie uitvoeren. Wanneer je contact opneemt met de verkoper kan je hen vragen om een aankoop bon of factuur van de TV 😇

Vanaf het moment van aankoop heb je standaard 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Via onze website kan je een serviceverzoek indienen, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200