Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen input signaal UE65NU8000

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2022 03:04 PM)
218 Weergaven
SNJ
Apprentice
Opties

Beste,

Ik krijg geen beeld bij zowel HDMI en Antenne. De vooraf geïnstalleerde Apps werken wel. Ik heb een externe PS3 aangesloten en hier krijg ik ook geen beeld. De TV heeft misschien 50 uur in totaal gedraaid.

Wie herkent dit probleem? Alles reacties zijn welkom.

Mvg,

SNJ

0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat is inderdaad de aan/uit knop. Het knipperen van het lampje mag alleen gebeuren als je een toets indrukt.
Je zou de AB nog kunnen resetten. Misschien dat het daaraan ligt.
Verwijder de batterij(en) uit de AB. Houd de Power button op de lege AB minimaal 20 seconden ingedrukt. De batterij(en) terugplaatsen.

signatureee
Groet, Dick

SNJ
Apprentice
Opties

Oké Dick.

Bedankt voor zover...

Misschien tot horens maar weer.

Dag.

SNJ
Apprentice
Opties

Hallo Dick,

Hoe gaat het ermee?

Ik heb vandaag mijn Samsung TV werkend gekregen door eerst op de harde aan/uit knop onder de IR ontvanger te drukken. Nu gaat ie aan en ik heb wel beeld maar geen geluid. Via de CI+ module ontvang ik geen zenders, wel via de geïnstalleerde Apps, zoals Netflix, maar dan zonder geluid. Soms komt er wel (krakerig) geluid.

Nu hen ik op internet gelezen dat het input board vaak de boosdoener is. Dit komt regelmatig voor volgens bepaalde forums. Valt dit nog in een soort coulance regeling? De TV heeft nog geen 100 uren aan gestaan.

Ik hoop dat jij mij hiermee verder kunt helpen.

Met vriendelijke groet,

Selwin Jagernath.

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @SNJ , Selwin,

Met mij gaat het goed! In mijn bericht van 12-07 schreef ik dat je dat met de leverancier moet regelen i.v.m. wettelijke garantie:

https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/geen-input-signaal-ue65nu8000/m-p/5689802#M64162

De tv heeft toentertijd volgens mij rond de € 1500,0 gekost.
Volgens Uneto-VNI zou de tv dan een gemiddelde gebruiksduurverwachting van 6 jaar moeten hebben:

https://www.technieknederland.nl/cms/streambin.aspx?documentid=55615

Hoeveel er dan bijbetaald moet worden, weet ik niet..

signatureee
Groet, Dick