Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

ERROR MODEL BIND

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2017 07:27 PM)
28158 Weergaven
Luc5
Student
Opties

Na de smart functie van mijn TV een jaar niet te hebben gebruikt, wil ik deze nu terug gebruiken voor netflix. Dit lukt nu echter niet meer!

Connectie met modem is prima, maar er verschijnt nu steeds (al meer dan een week) ERROR MODEL BIND.

Kan iemand (samsung?) mij helpen dit probleem op te lossen? Ik heb het vermoden dat ik enkele updates heb gemist door een tijdje niet verbonden te zijn met het internet.

Model TV: EU40EH5300.

Merci! Luc

0 Likes
Spring naar oplossing
Tojako
Student
Opties

soortgelijke Tv echter kan de firmware niet vinden

0 Likes
tr-rdam
First Poster
Opties

Ik heb het hier gedownload en proberen te installeren, 

http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40ES6100WXZG

en dan deze op een stick geinstalleerd: Upgrade File(USB type) Versie 2008.0, All OS (MULTI LANGUAGE) versie 2017.10.12

maar er gebeurt niets als ik hem in de tv stop,

andere oplossingen worden hier geloof ik niet aangedragen. Als het jouw wel lukt ben ik benieuwd. Dat XZG staat bij mijn type er niet achter. Misschien is dat het verschil. Ik kan helemaal niets meer op die TV door dit gedoe, behalve Digi-tenne kijken. Maar dat kon ook al op een gewone TV.

Groet, Roland

Groet Roland

0 Likes
Fwal
First Poster
Opties

Kan je mij vertellen waar ik die update kan vinden?

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Fwal, wat is de volledige modelcode van jouw televisie? Ik kan dan even op zoek gaan naar de juiste link voor het updatebestand. De modelcode kun je vinden op de sticker aan de achterkant van de tv.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Fwal
First Poster
Opties

Beste @Tim,

Modelcode van mijn tv is UE46EH5300WXXN.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Thanks! Via deze link kun je het updatebestand vinden. Je drukt eerst op 'Handleiding downloaden' en vervolgens kun je onder 'Downloads' kiezen om meer te weergeven. Het gaat om de 'Upgrade File(USB type) Versie 2008.0, All OS (MULTI-TAAL)' van 153.19 MB.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
tr-rdam
First Poster
Opties

Hallo Tim,

Ik zie dat iemand ander nu wel antwoord krijgt. mijn TV heeft nummer UE40ES6100W.

Ik heb van alles geprobeerd, maar de download doet niets op mijn tv. Waar kan ik de voor mij geschikte download vinden?

Ik kan inmiddels al drie kwart jaar niets meer met die tv qua internet etc.

Groet, Roland

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@tr-rdam ik heb even voor je gekeken, maar de update die jou eerder is gegeven is de laatst beschikbare versie. Als ook deze dus geen oplossing biedt, dan ben ik bang dat jouw tv echt defect is en gerepareerd zal moeten worden.

0 Likes
tr-rdam
First Poster
Opties

Ik heb nooit van jullie een update gekregen , maar zelf met een hoop moeite een paar uitgezocht en uitgeprobeerd, maar of dat de goeie is weet ik niet. Ik ben niet erg handig met dit soort dingen. Misschien ligt het eraan dat ik een Linux computer gebruik? Wat kan er kapot zijn aan de tv zelf? Voor de rest met digitenne en usb doet hij het. Zo op internet te lezen krijgt iedereen er mee te maken, dat zijn tv het niet meer doet vanwegen een update. Eerst weet je niet wat er aan de hand is, dat zet je het maar terug op fabrieks instelling, waarna  je ook geen apps meer kan opvragen. Geen idee verder. Misschien ben ik te oud.

Groet, Roland

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Upgrade File(USB type) Versie 2008.0, All OS (MULTI LANGUAGE) versie 2017.10.12 is de laatst beschikbare update voor jouw tv, deze had je zelf al gevonden zag ik. Omdat die niet werkt, lijkt het erop dat jouw televisie defect is en dus een reparatie nodig heeft. Ik durf niet te zeggen wat er precies defect is, omdat dit voor een monteur is om te onderzoeken. 

0 Likes