Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

nieuwe 55Q6F special edition - Storing zender (nickelodeon) ziggo via Horizon

(Onderwerp aangemaakt op: 14-12-2017 02:44 PM)
340 Weergaven
MvH
First Poster
Opties

Dag allemaal,

Nieuwe televisie 55Q6F special edition, prachtig beeld. I.c.m. horizon van ziggo.

Helaas is Nickelodeon voor de kinderen soms haperend. Dit is niet op andere tv's en lijkt dus niet aan signaal van horizon of Ziggo te liggen.

Wellicht de combinatie tv en horizon, evt de oneconnect?

herkent iemand dit?

dank bij voorbaat

MvH 

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heel raar.. Horizon box toch? Toevallig de mogelijkheid om op dezelfde horizon box een andere tv even aan te sluiten om te testen? Ik neem aan dat je met andere tv's bedoeld in andere ruimtes met een extra horizon box? Ik zou de vraag ook even bij Ziggo leggen kijken wat ze zeggen..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Daarnaast zou het heel vreemd zijn als 1 specifieke zender haperingen vertoont en andere zenders niet terwijl ze van hetzelfde kastje af komen. Nu is de UE55Q6F een flinke jongen, maar ben je toevallig in de gelegenheid om te testen of de TV op verschillende plekken in huis dezelfde haperingen vertoont bij Nickelodeon? Mocht dat een verschil maken, dan zit het 'm toch in het signaal lijkt mij.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @MvH, is er nog nieuws te melden over de ontvangst van Nickelodeon?

0 Likes
MvH
First Poster
Opties

Dank voor je reactie. Heb helaas nog geen tijd gehad om de oude tv terug te zetten. Het is een irritante klein hapering bij slechts bepaalde programma's/series met echte mensen die werden gefilmd. Tekenfilms gaan wel goed.

Wellicht zit het probleem in signaal vanuit horizon, wellicht in combinatie, storing van wifi/andere signalen.

Verwacht begin van het nieuwe jaar te gaan checken en evt ziggo te laten komen. Probleem lijkt me niet in de tv te zitten. De rest functioneert heel erg goed en fraai.

Wordt dus wat later vervolgd, dan weten jullie dat.

fijne feestdagen en jaarwisseling

MvH

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Jij ook de allerbeste wensen, MvH! Dan spreek ik je graag weer in 2018 :smiling-face:

0 Likes